Objasnili zašto su Prvi sajam CETS Zagreb odgodili s prosinca ove na svibanj iduće godine

Autor: Poslovni.hr/H , 23. srpanj 2018. u 14:43
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Sajam Central European Tourism Summit Zagreb-CETS Zagreb, kao prva veća turistička burza B2B u srednjoj Europi, održat će se na Zagrebačkom velesajmu 7. i 8. svibnja 2019. s više od 400 međunarodnih turističkih kupaca iz 30 zemalja svijeta.

Trend rastuće turističke potražnja za Hrvatskom i drugim zemljama srednje Europe izuzetna je prilika za razvoj i ostvarenje dodatne vrijednosti u regionalnoj turističkoj industriji, pa i putem suradnji s kupcima iz svijeta, koji će u svibnju 2019. doći na prvi turistički poslovni sajam u srednjoj Europi CETS Zagreb, poručuje organizatorica sajma Lu Buchanan.

Sajam Central European Tourism Summit Zagreb-CETS Zagreb, kao prva veća turistička burza B2B u srednjoj Europi, održat će se na Zagrebačkom velesajmu 7. i 8. svibnja 2019. s više od 400 međunarodnih turističkih kupaca iz 30 zemalja svijeta, s ciljem da se upoznaju i posluju s regionalnim turističkim profesionalcima, uključujući i hrvatske, kojih će na sajmu među svim zemljama biti najviše.

Cilj je, kako ističe u razgovoru za Hinu Buchanan, kupcima iz svijeta i pokazati što Hrvatska i srednja Europa nude i mogu u turizmu sada, ali i potencijale za budućnost, u čemu važnu ulogu ima raznolikost prirodnih ljepota i resursa. što uz infrastrukturu i porast kvalitete ponude u zadnjih nekoliko godina stvara i nove poslovne prilike kojima pružatelji usluga mogu ostvariti i novu dobit.

Stoga su se projektu već pridružile brojne lokalne i međunarodne turističke tvrtke i institucije, poput Hrvatske turističke zajednice (HTZ), Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ), Croatia Airlinesa, Turkish Airlinesa, turističkih zajednica Slovenije, Makedonije, Bosne i Hercegovine, rastuće hrvatske turističke tvrtke i drugi.

"CETS Zagreb će obuhvatiti razne segmente turističke ponude, od pustolovnog, sportskog, poslovnog i kulturnog turizma, do golfa, rekreacije, nautike, gastronomije i druge koji su zanimljivi profesionalnim kupcima iz svijeta i regije. Uz to, sudionici će moći čuti nove trendove i poslovne savjete te biti na dodjeli prvih srednjoeuropskih turističkih nagrada Central European Tourism Awards", najavljuje Buchanan.

Dodaje da sajam organizira njezina tvrtka "Cent Euro Fairs SL", koja se iz sjedišta u Španjolskoj oko 25 godina bavi organizacijom poslovnih turističkih skupova na rastućim tržištima.

Takvo tržište je i Hrvatska i Zagreb, a Buchanan vjeruje da će CETS Zagreb pridonijeti i povećanju broja stranih turista u Hrvatskoj i ovom dijelu Europe kroz izravne efekte ugovora za turističke odmorišne posjete iz svijeta, koje bi mogle početi stizati već u 2019., a u 2020. i više.

"CETS Zagreb se i fokusira na dovođenje velikog broja inozemnih turista u regiju kroz izravno povezivanje ključnih regionalnih turističkih subjekata s profesionalcima s najvažnijih stranih tržišta, pogotovo dalekih, poput SAD-a, Australije, iz arapskih i azijskih zemalja te drugih. Na tim se tržištima unatoč rastu turizma u srednjoj Europi, pa i popularnosti primjerice Hrvatske, još uvijek nedovoljno zna o pojedinim zemljama regije i njihovoj ponudi, što nastojimo promijeniti upravo dovođenjem kupaca sa tih i drugih tržišta iz svijeta", iznosi Buchanan.

Novi datum CETS Zagreb za bolji rezultat

Kako bi CETS Zagreb što bolje uspio, Buchanan ističe da su prvobitni datum, početak prosinca 2018., odlučili nedavno promijeniti za svibanj 2019., jer, kako kaže, prosinac je već vrijeme blagdanskog, božićnog ozračja, kada i poslovni ljudi smanjuju intenzitet posla, a i Zagreb je poznat po jednoj od najboljih adventskih manifestacija u srednjoj Europi i šire, zbog čega se i hotelske sobe unaprijed rezerviraju.

"Vjerujemo da će u svibnju u hotelima biti više slobodnih soba, a i samo proljeće pruža donosi mogućnosti za više razgledavanja i Zagreba i okolice, pa i drugih dijelova Hrvatske, što je također u programu CETS Zagreb", objašnjava Buchanan, koja naglašava i da ju je Zagreb očarao atmosferom, ljudima i ponudom te da sada s novom zračnom lukom i novim hotelima koji će se otvoriti ove i iduće godine ima sve uvjete za organizaciju sajma.

Ocjenjuje i da cijela Hrvatska, i na Jadranu i u unutrašnjosti, ima velike prilike za razvoj turizma u pred i posezoni, čemu će, kao i porastu turističke potražnje, sigurno pridonijeti i veliki rezultat hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetskom prvenstvu u Rusiji ove godine te slike dočeka nogometaša u Zagrebu, što opisuje "zadivljujućim i nevjerojatnim doživljajem".

Komentirajte prvi

New Report

Close