“Nije istina da želimo preuzeti Croatia Airlines”

Autor: Darko Bičak , 13. travanj 2018. u 08:12
Ugur Cantimur, generalni direktor Turkish Airlinesa u Zagrebu/Sanjin Strukić/PIXSELL

Naš je plan otvoriti još destinacija u Hrvatskoj kako bismo ju još bolje povezali s cijelim svijetom te tako privukli još više turista.

Turska zrakoplovna kompanija Turkish Airlines obilježava ovog tjedna 20 godina letenja za Zagreb, a koliko je ova kompanija značajna za zračni promet u Hrvatskoj dovoljno pokazuje brojka od 14 letova tjedno, odnosno dva dnevno. Kakvi su planovi Turkisha za naredno razdoblje u Hrvatskoj, regiji i globalno, govori Ugur Cantimur, generalni direktor Turskih Airlinesa u Zagrebu. 

Kolika je dana prisutnost Turkisha u regiji (zemlje bivše Jugoslavije) te kako su se razvijale rute na ovom prostoru?
Turkish Airlines trenutno leti u svaki glavni grad u regiji, kao što su Beograd, Sarajevo, Podgorica, Ljubljana… Općenito, prije nego što se odlučimo dodati još jednu destinaciju na našu listu, naš stručni tim provodi brojne studije fokusirajući se na različita istraživanja o određenom tržištu te unutar navedenih studija se odlučuje o širenju naše mreže. Navedene studije se također uzimaju u obzir i pri procjeni izvedbe i efektivnosti naših postojećih destinacija, što je isto tako odlučujući faktor za širenje naše mreže. Osim toga, bitno je pratiti i različite promjene te nakon toga poduzeti sve potrebne inicijative. Ukratko, možemo reći da je navedeno glavna strategija pri širenju naše mreže koja se koristila pri odluci o početku letova kako u Zagrebu tako i u cijeloj regiji.

Kako su se razvijale Turkishove rute u Hrvatskoj te da li imate planova za njihov daljnji razvoj u smislu povećane frekvencije, novih destinacija ili većih/manjih zrakoplova?
Prije 20 godina počeli smo letjeti dva puta tjedno za Zagreb, a danas imamo 14 letova tjedno. Prije dvije godine smo krenuli i s letovima za Dubrovnik kroz cijelu godinu s četiri leta tjedno. Ovo ljeto smo povećali broj letova na 11 tjedno. Naš plan je otvoriti još destinacija u Hrvatskoj kako bismo ju još bolje povezali s cijelim svijetom te tako privukli još više turista sa svih strana svijeta.

Kakva je, prema vašim procjenama, struktura putnika na Turkishovim letovima prema Hrvatskoj?
Kako je Hrvatska jako atraktivna destinacija za turiste diljem svijeta, na našim letovima možete stvarno i vidjeti putnike iz cijelog svijeta.

 

14 letova

tjedno za Hrvatsku ima Turkish Airlines

U proteklom razdoblju se u više navrata sramežljivo najavljivao interes Turkisha za preuzimanjem Croatia Airlinesa. Koliko bi potencijalno takva akvizicija u budućnosti imala poslovnog smisla za Turkish?
Navedena nagađanja nisu točna. S Croatiom Airlines imamo jako profesionalan i partnerski odnos koji bismo željeli njegovati i u budućnosti.

Osim na snažnu mrežu lokalnih i regionalnih linija, koja su interkontinentalna područja (destinacije) primarne za Turkish?
Svaka destinacija ima posebnu važnost za Turkish Airlines. Međutim, iz perspektive predstavništva u Zagrebu, u posljednjih par godina nam Amerika postaje sve važnije tržište zbog naše izuzetne konekcije koju smo počeli nuditi preko Istanbula kao hub-a.
Imate velike planove za razvoj hubu u Istanbulu preko novog aerodroma. Koliko će vam relativna blizina tzv.MEB3 (Dubai, Abu Dhabi, Doha) kapaciteta predstavljati izazov u tome?
Do kraja godine se očekuje otvorenje našeg novog aerodroma te smo njime već sada jako ponosni.  Ovo će biti jedan od najvećih aerodroma na svijetu koji će u prvoj fazi moći primiti 90 milijuna putnika godišnje. U zrakoplovnoj industriji se stalno suočavamo s različitim izazovima, ali vjerujemo da će novi aerodrom još više doprinijeti razvoju naših nagrađivanih usluga.

Nedavno otvorenje izravne linije Perth – London je donijelo neke nove standarde u zračnu industriju. Hoće li takve trendove slijediti i Turkish te gdje vidite budućnost zrakoplovstva za 10-ak godina?
Naravno da uvijek slijedimo trendove te procjenjujemo sve mogućnosti koje se nude kako bismo našim putnicima ponudili dodatne pogodnosti. Konstantno radimo na unapređenju naših nagrađivanih usluga kako bismo putovanje naših putnika pretvorili u neusporediv doživljaj u svakom pogledu.

Komentirajte prvi

New Report

Close