Solinski AD Plastik i Lipikglas zainteresirani su za uvođenje "neradnog petka", mjere namijenjene poslodavcima koja bi trebala rezultirati zadržavanjem radnika u trenucima kad nema posla.
Obje su nam tvrtke potvrdile da pregovaraju s Hrvatskim zavodom za zapošljavanje (HZZ), no realizacija još nije dogovorena. Kako kaže Danijel Zadjelović iz Lipikglasa, na neka pitanja još se čekaju odgovori. "Ako tako budemo mogli kompenzirati manjak posla, to ćemo sigurno iskoristiti", kaže Zadjelović za Poslovni dnevnik.Neradni je petak jedna od ovogodišnjih ciljanih mjera za poslodavce HZZ-a. Od 444 milijuna kuna, koliko se ove godine izdvaja za mjere za poticanje zapošljavanja, što je povećanje od 24 posto u odnosu na prošlu godinu, za potpore poslodavcima namijenjeno je čak 100 milijuna kuna. Osim neradnog petka, za koji se po radniku može dobiti maksimalno iznos minimalne plaće, odnosno 2244 kn mjesečno, paket mjera uključuje sufinanciranje doprinosa za mirovinsko osiguranje stalnim sezonskim radnicima cijelu godinu (tzv. stalni sezonac) i ostanak u zaposlenosti, koji predstavlja sufinanciranje zapošljavanja kod drugog poslodavca. Iako Vlada ozbiljno planira tim mjereama spriječiti brzorastuće pokazatelje nezaposlenosti, interes poslodavaca zasad izostaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu