Nakon što je Arcelik u posljednje dvije godine u Hrvatskoj postigao velik rast sa svojim brendovima Beko i Grundig, u Berlinu je, uoči najvećeg europskog sajma potrošačke elektronike IFA 2015., najavio nova ulaganja u Hrvatsku i Srbiju.
U Hrvatskoj će sponzorirati EuroBasket 2015, u Srbiji je otvorio podružnicu i time prodaju proširio i na to tržište. Hakan Bulgurlu, novi predsjednik Uprave Arçelika, izjavio je kako je Beko u prvoj polovici godine postao najprodavaniji brend samostojećih kućanskih aparata u Europi."Istraživanja i razvoj ključni su za uspjeh kompanije, a mi zapošljavamo više od tisuću stručnjaka koji rade na inovacijama, imamo više od 2000 patenata i jedina smo turska kompanija koja se nalazi na popisu međunarodne patentne organizacije IPO-a", kaže Bulgurlu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu