Najveće gospodarstvo Europske unije, ono u Njemčakoj, suočava se sa sve većom nestašicom vozača kamiona, a što će nužno dovesti do problema u opskrbi i rasta troškova prijevoza, i to u čitavoj Europi. Razloga za ovakvu situaciju je nekoliko – neatraktivnost zanimanja kamiondžije za mlade Nijemce, visoki troškovi stjecanja kvalifikacija, ukidanje vojne obveze ali ponajviše jeftina konkurencija iz novijih članica EU-a, posebice Bugarske i Rumunjske.
Hrvati bolji od većine
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.To je , fakat – najbrža prekvalifikacija ………..Odeš na TEČAJ …i dobiješ kategorije koje trebaš…
A onda borba s poslodavcem…prekovremenim……kilometrima i sl…
Ljudi jos nisu shvatili sta znaci ulazak Hrvatske u Europsku Uniju.
To im je najblize bivsoj Austrougarskoj. Treba samo vratiti se u povijest i pogledati koje i cije su tvrtke bile u Hrvatskoj.
Nazalost, izgleda da ni ovoj Vladi (a cijelom politickom tzv establismentu) nije jasno da su oni kao i Hrvatska izgubili odredjeni znacaj i moc koji imali.
Najbolji slucaj je zakon lex Perkovic.
Racunam da ce za jedno 5 godina uci tim malim balkanskim glavicama da smo sa EU jedna te ista drzava sa odredjenim samostalnostima u odlucivanju, ali i sa odredjenim obvezama u odlucivanju.
A oni koji se boje europske konkurencije, siroko im polje, Europa je velika. Za biznus nema ogranicenja.
gotovo identično AU, samo je sada 400-500 konja smješteno na 2 kvadrata i tjeraj
migra još malo pa može u penziju 😉
Normalno, vozač kamiona[/url] nije nimalo lak ni poželjan posao. Još malo pa će nam pola države otić ne promijeni li se nešto.
Uključite se u raspravu