Na sajmu u Berlinu i 10 hrvatskih tvrtki

Autor: Miroslav Kuskunović/Agrobiz , 17. siječanj 2018. u 21:59
Božica Marković, HGK, Foto: Žarko Bašić / Pixsell

Izlagači na Zelenom tjednu ostvare promet od gotovo 50 milijuna eura.

Deset hrvatskih tvrtki, obrta, obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, te Turistička zajednica Osječko-baranjske županije predstavit će se na najvećem sajmu hrane na svijetu “Grune Woche 2018” koji se u Berlinu održava od 19. do 28 siječnja. Hrvatska gospodarska komora već dugi niz godina organizira nastup poljoprivredno-prehrambenih tvrtki, obrta, a zadnjih godina i OPG-ova i udruga, kao i turističkih zajednica na ovoj prestižnoj izložbi hrane i pića, a zanimljivo je da se radi o sajmu koji ima prodajni karakter pa kroz deset dana sajma naši proizvođači imaju mogućnost i prodati nešto svojih proizvoda, kaže Božica Marković, direktorica Sektora poljoprivrede, prehrambene industrije i šumarstva HGK.

Ovogodišnji “Zeleni Tjedan” najveći je do sada, a na više od 125.000 m2 izlagačkog prostora predstavlja se 1700 izlagača iz cijelog svijeta. Hrvatski štand se prostire na 80m2. Međunarodni zeleni tjedan u 2018. godini održava se po 83. put, a po svom konceptu je jedinstvena izložba prehrambene industrije, poljoprivrede i hortikulture. Ove godine na sajmu se predstavlja gotovo 1700 izlagača iz 68 zemalja, a očekuje se i brojka od preko 400.000 posjetitelja. Proizvođači prehrambenih proizvoda iz svijeta kroz nacionalne štandove i proizvodna tržišta koriste sajam kao prodajno i pokusno tržište te za osobni kontakt prema kupcima. Kroz izravnu prodaju posjetiteljima, izlagači za vrijeme sajma ostvare promet od gotovo 50 milijuna eura.      

Komentirajte prvi

New Report

Close