FOTO: Mogu biti i top destinacija, ali trebaju i pomoć države

Autor: Branimir Bradarić/VL , 05. listopad 2017. u 08:00
FOTO: Dubravka Petrić/Pixsell

Od pomalo zaboravljene regije ovaj kraj postaje sve prepoznatljivije kontinentalno odredište u kojem raznolikost ponude privlači sve više gostiju.

Polako, tiho i bez pompe Baranja od pomalo zaboravljene regije postaje prepoznatljiva kontinentalna turistička destinacija koja bilježi sve više posjeta. I službeni podaci to potvrđuju, zadnjih godina rast je veći od 20 posto.

“Godišnje u Baranji bilježimo oko 35.000 posjeta. To je brojka koja je za neku morsku destinaciju smiješna, ali za nas je jako dobra posebno kada znamo da iz godine u godinu bilježimo sve bolje rezultate. Sigurni smo kako će Baranja u narednih nekoliko godina postati jedna od top hrvatskih kontinentalnih turističkih destinacija”, kaže direktor Turističke zajednice Baranja, 42-godišnji Matej Perkušić. Podsjetio je da je od pionira turizma u Baranji, od prije 15-ak godina, napravljeno puno, što se vidi i na terenu. U Baranji je danas niz turističkih sadržaja, smještajnih kapaciteta, vinarija, vinskih cesta, restorana s bogatom gastroponudom…

Ljudi nude nove projekte

Ne smije se zaboraviti ni Park prirode Kopački rit, ali niti Drava i Dunav koje su same po sebi veliki potencijal. Tu su i šume, polja, brežuljci kao i gostoljubivi ljudi. Svi ti sadržaji postaju prepoznatljiv turistički proizvod o čemu govori činjenica da je prije dvije godine Karanac proglašen najboljom kontinentalnom turističkom destinacijom u Hrvatskoj. Kneževi Vinogradi su lani bili drugi dok je Baranja u cjelini ove godine bila u finalu. Pomogle su i manifestacije poput Jeseni u Baranji ili Vinskog maratona, koje izazivaju sve veći interes turista ne samo iz Hrvatske nego i iz okolnih zemalja. I ove godine te su priredbe okupile tisuće turista. Perkušić najavljuje da ne planiraju stati, već da sustavno rade na novim turističkim proizvodima koji će dodatno izdići ponudu Baranje. Jedan je i uređenje limesa na Dunavu, a drugi Mistična Baranja. I niz ljudi javlja se s projektima i novim proizvodima pa se grade smještajni kapaciteti, uređuju vile za odmor, razmišlja o adrenalinskom parku, razvoju turizma na vodi i lovnog turizma.

 

20 posto

godišnji rast broja 
turističkih posjeta Baranji

Drugačiji doživljaji

“Baranja nema sunce kao Jadran, ali to mi vidimo i kao svojevrsnu prednost jer tijekom svih 365 dana nudimo isti doživljaj, ali na drugačiji način jer sve što imamo sasvim je drugačije u proljeće, ljeto, jesen ili zimu. Činjenica je da nije lako ni jednostavno. Mi stoga kažemo kako Dalmatinci mogu sjediti i turisti će im sami doći dok mi svakoga našeg turista moramo ‘lasom hvatati’, ističe Perkušić dodajući da ipak bez novca i ulaganja nema ničeg. Stoga očekuje i da će potencijali turističke Baranje biti prepoznati od odgovornih u Ministarstvu turizma i vrha državne vlasti te postati svjesni kako veće ulaganje donosi sigurni dobitak i zaradu. “Turizam se u Baranji dogodio kako se dogodio ali mi sad imamo viziju i planove. Treba nam podrška i pomoć jer sami ne možemo. Za pet godina o turizmu u Baranji će se pričati sasvim drugačije i to je već sada sigurno. Ako imate ideja i novca dođite u Baranju i ovdje realizirajte svoju ideju jer nekretnine će još samo neko vrijeme biti povoljne. Uskoro će i njihove cijene otići u nebo, zaključio je Perkušić.    

Komentirajte prvi

New Report

Close