Projektom "Štrumpforija" Konzum je u Hrvatskoj, ali i zemljama regije, prvi puta na ozbiljan način uspio iskoristiti benefite licenciranja proizvoda.
Nakon dolaska filma o Štrumpfovima, Konzum je na svojim prodajnim mjestima, uz kupnju u određenom iznosu, ili kupnju određenog proizvoda, počeo dijeliti sličice što je izazvalo pomamu među roditeljima i djecom. Uslijedio je i niz popratnih akcija. "Konzumov projekt prvi je jači projekt licenciranja kod nas. Napravili su kompleksan projekt u kojem su mislili na sve segmente implementacije te su sve zajedno odlično koordinirali integriranom marketinškom kampanjom", smatra Željko Krnjak, agent i zastupnik za licenciranje. I u Konzumu kažu kako je projekt bio potpuno uspješan. Krnjak ističe da se trgovački lanci za licenciranje najčešće odlučuju kako bi se razlikovali od konkurencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu