Koje su tajne uspješnih marketinških kampanja?

Autor: Objava za medije , 07. travanj 2015. u 13:28
Foto: Dani komunikacija

Ukupno 18 vodećih svjetskih i domaćih stručnjaka, tijekom dva dana festivala u čak tri festivalske dvorane, nastupit će na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja koji će se od 16. do 19. travnja održati u Rovinju u hotelu Lone

Ukupno 18 vodećih svjetskih i domaćih stručnjaka, tijekom dva dana festivala u čak tri festivalske dvorane, nastupit će na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja koji će se od 16. do 19. travnja održati u Rovinju u hotelu Lone. Organizatori festivala su predstavili nove predavače, vodeće svjetske stručnjake za real-time marketing, content marketing i YouTube oglašavanje te domaće stručnjake koji će držati predavanja, seminare i diskusije na festivalu.

Koje su tajne uspješnih marketinških kampanja?

  • Globalni brend direktor adidasa, Thomas van Schaik i kreativni direktor najnagrađivanje agencije na svijetu Till Diestel dolaze na Dane komunikacija

  • Domaći stručnjaci Luka Duboković, Kamilo Antolović, Anđela Buljan Šiber i Jan Jilek domaćini predavanja, seminara i diskusija na festivalu

Thomas van Schaik, globalni brend direktor Adidasa, odgovoran je za kompletnu marketinšku komunikaciju ovog brenda. Pod njegovim vodstvom, adidas je odnio pobjedu na terenu i izvan njega na zadnjem Svjetskom nogometnom prvenstvu u Brazilu, nadmašivši svoju konkurenciju u real-time marketingu putem svoje #allinornothing kampanje. Thomas je radio i na globalnoj adidasovoj kampanji za Olimpijske igre 2012. u Londonu i svjetski poznatoj kampanji s nogometašem Leom Messijem. Na svom predavanju govorit će o tajnama uspješnog i učinkovitog real-time marketinga, sve važnijoj grani marketinške komunikacije, i o tome kako spontana komunikacija iziskuje opsežno planiranje.

Till Diestel, kreativni direktor najnagrađivanije agencije na svijetu u 2014. godini Adam&EveDDB, na Dane komunikacija dolazi umjesto najavljenog Daniela Fischera. O Diestelu najviše govori više od 300 osvojenih internacionalnih nagrada i priznanja uključujući prestižni Cannes Design Grand Prix te nekoliko zlatnih Cannes Lionsa. Na svom predavanju govorit će o tajnama uspjeha ove mlade agencije i njenom jedinstvenom pristupu oglašavanju, prenoseći anegdote iz kampanja poput Harvey Nicholsa Sorry, I spent it on myself koja je osvojila 4 Grand Prixa i 5 zlatnih lavova u Cannesu.

Andre Nogueira, voditelj YouTube tima za content novih tržišta i strategiju, otkrit će kako razmišljati kao YouTuber, a o budućnosti struke i važnosti content marketinga govorit će Eka Ruola, jedan od najnagrađivanijih finskih kreativaca iz agencije Hasan&Partners koja slovi kao jedna od najboljih neovisnih agencija na svijetu.

S mitovima marketinške industrije u svom predavanju suočit će se Luka Duboković iz agencije BBDO Zagreb. Kamilo Antolović, sudski vještak za oglašavanje i vodeći domaći ekspert za teme prava i etike u oglašavanju održat će zanimljivu radionicu Plagijat u oglašavanju.

Domaći stručnjaci za sve digitalno, Anđela Buljan Šiber, direktorica agencije iZone i Jan Jilek, direktor IAB Hrvatska, domaćini su novog formata festivala, tzv. PPP (Piva Poslije Programa), otvorenih diskusija u neformalnom okruženju na teme content marketinga i display oglašavanja na kojima su svi sudionici festivala pozvani sudjelovati.

Sve informacije o festivalu možete pronaći ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close