Kaufland sazvao svoju prvu konferenciju za novinare u Hrvatskoj: Najavili novu kampanju i projekt

FOTO: Sanjin Strukic/PIXSELL FOTO: Sanjin Strukic/PIXSELL

Osim nove marketinške kampanje, predsjednik uprave Kaufland Hrvatska Vladimir Tomko najavio je i novi natječaj u sklopu društveno odgovornog poslovanja tog trgovačkog lanca.

U postojeći projekt  "Kaufland škola voća i povrća" uključene su 24 partnerske škole, kojima do kraja školske godine planira donirati 90 tona svježeg voća i povrća. Najavljen je i novi natječaj za iduću školsku godinu. Kreće od 18. travnja i trajat će do 18. svibnja, najavili su iz Kauflanda. Cilj im je, kako su istaknuli, povećati broj partnerskih škola na njih 39 i u idućoj školskoj godini donirati 150 tona voća i povrća.

Predsjednik Uprave Kaufland Hrvatska Vladimir Tomko istaknuo je kako je taj trgovački lanac u Hrvatskoj prisutan 17 godina, ima 39 poslovnica te da su prošle godine započeli i sa modernizacijom objekata.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve