Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kapitalni remont željezničke pruge Zagreb Borongaj – Dugo Selo vrijedan 230 milijuna kuna

Autor: Poslovni.hr/Hina
18. ožujak 2014. u 14:46
Podijeli članak —
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Kapitalni remont željezničke pruge Zagreb Borongaj – Dugo Selo bit će završen do lipnja ove godine, izjavio je predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Darko Peričić nakon današnjeg obilaska radova u društvu Milana Bnadića.

Kapitalni remont željezničke pruge Zagreb Borongaj – Dugo Selo bit će završen do lipnja ove godine, izjavio je predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Darko Peričić nakon današnjeg obilaska radova u društvu zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića. Radovi na kapitalnom remontu te dionice, duge 16 kilometara, započeli su u rujnu prošle godine, a vrijednost radova je 230 milijuna kuna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Po završetku radova brzina vlakova će, kaže Peričić, biti podignuta sa 60 na 140 kilometara na sat. Najavio je da će nakon okončanja tih radova težište remonta biti prebačeno na zapadni dio Zagreba gdje će se uređivati dionica prema Savskom Marofu, s vrijednošću radova od 450 milijuna kuna.

Kapitalni remont željezničke pruge Zagreb Borongaj – Dugo Selo bit će završen do lipnja ove godine, izjavio je predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Darko Peričić nakon današnjeg obilaska radova u društvu zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića. Radovi na kapitalnom remontu te dionice, duge 16 kilometara, započeli su u rujnu prošle godine, a vrijednost radova je 230 milijuna kuna.

Po završetku radova brzina vlakova će, kaže Peričić, biti podignuta sa 60 na 140 kilometara na sat. Najavio je da će nakon okončanja tih radova težište remonta biti prebačeno na zapadni dio Zagreba gdje će se uređivati dionica prema Savskom Marofu, s vrijednošću radova od 450 milijuna kuna.

Kreće se i u izgradnju nove pruge prema Samoboru, vrijedne 90 milijuna eura, a spomenuo je i 70 milijuna eura obnove i elektrifikacije pruge prema Zaboku. Bandić ističe da se konačno mora iznjedriti strategiju željezničkog prometa u Zagrebu. Kaže da su na stolu dvije opcije – podzemna i nadzemna željeznica, pri čemu je on sklon drugom rješenju, kao i HŽ.

Autor: Poslovni.hr/Hina
18. ožujak 2014. u 14:46
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close