Kako do milijun kuna bez pomoći banaka i države

Autor: Poslovni.hr , 17. svibanj 2016. u 10:14
Foto: Thinkstock

Otvorene prijave na edukaciju o pripremi i provedbi crowdfunding kampanja.

Nakon što su prošle godine prikupili ukupno više od milijun kuna kroz razne crowdfunding projekte, društveno poduzeće Brodoto i Zelena energetska zadruga pozivaju timove okupljene oko zanimljivih i inovativnih projekata da se do 29. svibnja putem web obrasca na www.crowdfundingacademy.eu prijave na Crowdfunding Academy, edukaciju o pripremi i provedbi crowdfunding kampanja.

“Timovi koji su prošli našu edukaciju pokazali su kako se do novaca ne mora niti kroz banke niti kroz državu. Oni su vlastitim snagama skupili više od milijun kuna za projekte koji su sezali od proizvodnje piva i robota do pomoći izbjeglicama i izgradnje solarnog jedrenjaka. Ove godine smo uključili još više partnera i predavača te se nadamo da će naši timovi polučiti još veći uspjeh,” izjavio je Marko Gregović, suosnivač Crowdfunding akademije.

Za sudjelovanje u edukaciji bit će izabrano 15 timova, a glavni kriterij selekcije bit će inovativnost projektne ideje i snaga tima. Odabrani timovi će uz pomoć stručnjaka iz područja crowdfundinga, poduzetništva i komunikacija naučiti kako aktiviranjem lokalne i međunarodne zajednice financirati svoje projekte, a na raspolaganju će im i nakon edukacije biti trajna mentorska pomoć tima Crowdfunding Academy.

Ukupna vrijednost financiranja crowdfundingom u svijetu bilježi kontinuirani godišnji rast. Samo prošle godine crowdfundingom je prikupljeno više od 30 milijardi USD, a do 2020. godine Svjetska banka predviđa rast do 90 milijardi USD. U Hrvatskoj crowdfunding također bilježi uspon. Prošle godine prikupljeno je 5,3 milijuna HRK, što je duplo više u odnosu na 2014, a timovi koji su prošli kroz Crowdfunding akademiju su prikupili petinu tog iznosa.

“Količina neuspješnih kampanja govori nam da crowdfunding nije dječja igra. Ipak, vjerujemo da se uz edukaciju i temeljitu pripremu mogu prikupiti sredstva za najrazličitije projekte. Najbolja stvar je da se nakon uspješne kampanje često dogode i nepredviđene stvari: naši timovi su dobili pažnju investitora, prostore za rad i medijsku pozornost koju bi teško dobili da se nisu upustili u crowdfunding avanturu,” zaključio je Gregović.

Komentirajte prvi

New Report

Close