Kad se udruže mladi umovi, nema toga što nije ostvarivo

Autor: Marta Duić , 30. travanj 2015. u 11:28
Publika na Danima komunikacija u Rovinju sa zanimanjem je pratila prezentacije/Grgur Žućko/PIXSELL

Željeli smo pratiti trendove digitalizacije, a studenti su svojim radovima pokazali da kreativnost nema granica, kaže Marko Koić iz Erste banke.

IdejaXica, natjecanje organizirano u sklopu Dana komunikacija namijenjeno je studentima, a cilj je probuditi mlade kreativce i inovatore te nadolazećim generacijama tržišnih profesionalaca omogućiti priliku da se natječu i na primjeru realnog zadatka iz prakse odmjere svoje kreativne snage.

Ove godine student su imali zadatak za klijenta, konkretno Erste banku, osmisliti marketinšku strategiju za koncept Bankarenje bez kravate i sudjelovati u kreiranju njegove content marketing strategije. "Željeli smo pratiti trendove digitalizacije i približiti koncept Bankarenje bez kravate široj javnosti, prije svega mladima. U našem slučaju, studenti su pokazali da, kad je više mladih umova na jednom mjestu, kreativnost nema granica i nema toga što nije ostvarivo", rekao je Marko Koić iz Erste banke. Kako naglašava Koić, od mnoštva ideja najboljima su dali priliku da se predstave na Danima komunikacija u Rovinju. Pobjedu su odnijeli Ana Vonić, Marija Babić, Andrea Cvek i Andrej Kajganić, studenti Visoke poslovne škole Zagreb i Ekonomskog fakulteta Zagreb, za projekt "E-magazin i Bankar grad" te se se tako izborili za 10.000 kuna i tržišnu realizacija pobjedničkog prijedloga. No mi predstavljamo i ostale finaliste ovog natjecanja kreativnosti.  

 

Drljo

Prvotna ideja je bila aplikacija Erste kviz (ne)znanja putem kojega se klijente i informira o bankarskim proizvodima i uslugama kao i načinom rada bankarskih službenika.

Sandra Drljo, Eva Zeidan i Martin Frančina i Doris Mucak studenti prve godine diplomskog studija odnosi s javnostima fakulteta Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment željeli su steći što više iskustva i znanja te se pozicionirati na tržištu rada kao mladi stručnjaci u odnosima s javnošću. Kako kažu, ni trena nisu dvojili oko prijave na natjecanje IdejaXica. "Kao tim super funkcioniramo te smo mnogo vremena proveli družeći se i izvan fakulteta. U jednom od druženja smo zaključili da svatko od nas želi iskusiti kako je to sudjelovati u projektu te osjetiti koliko može doprinijeti znanjem i kreativnošću koje smo do sada stekli na fakultetu", kaže Eva Zeidan, jedna od članica tima. Kako kaže ovaj tim, njihova ideja je krenula od toga kako bi oni sami stekli povjerenje u banku i to je bila osnovna misao vodilja.

"Ideje su prvotno bile na papiru, a nakon razmišljanja koje opcije bi bile idealne za našeg klijenta uzimajući u obzir sve aspekte, krenula je realizacija. S obzirom na to da je mali dio naše ideje bio dostupan u okviru kreiranog sadržaja na društvenim mrežama te tako vidljiv svima koji su pratili naš Facebook page, Twitter i Instagram, feedback ljudi nam je dao vjetar u leđa čime smo se dodatno uvjerili da smo na dobrom putu prema finalu", kaže Doris Mucak, jedna od članica tima. Kako ističu, od velike pomoći su im bili profesori za koje kažu da ih stalno potiču na kreativno razmišljanje kao i realizaciju prijedloga i projekata.

 

10tisuća

kuna nagrada je za pobjednike ovogodišnje IdejaXice

"Naša prvotna ideja je bila aplikacija Erste kviz (ne)znanja putem kojega se potencijalne klijente i već postojeće informira o bankarskim proizvodima i uslugama kao i načinom rada banka-rskih službenika. Iza kviza se krije baza e-mailova kojima možemo slati kreativne newslettere. Budući da smo oko glavne ideje osmislili posebne ponude i njih smo namijenili studentima. Cilj nam je bio implementacija osmišljene ideje u rad Erste banke", pojasnila je Sandra Drljo, članica tima. Zahvaljujući aplikaciji Socialpuzzle osmislili su edukativan kviz koji su proveli putem društvenih mreža, a kreirali su i posebne ponude za otvaranje računa u Erste banci, osiguranje bicikala u suradnji s hrvatskim biciklističkim registrom Bic -regom te popust na studentski kredit uz održavanje prosjeka od 4.5 do 5.0 te suradnju s Cinestarom. Naime, kupnjom ulaznice Erste debitnom ili kreditnom karticom za bilo koju projekciju, zadnji utorak u mjesecu ostvaruje se mogućnost kupnje dvije kino ulaznice za cijenu jedne i Erste radionica, točnije besplatna radionica namijenjena studentima u trajanju od dva dana, s mogućnošću sudjelovanja građanstva uz plaćanje kotizacije.

Radionicom bi ovaj tim dodatno educirao sve zainteresirane o bankarskim proizvodima i uslugama te ih upoznali s radom službenika banke. Nakon što su se vratili u Zagreb, a dojmovi se slegli, ovi kreativci namjeravaju svoje ideje i dalje razrađivati. Ističu kako je Erste banka ta koja će odlučiti hoće li uklopiti njihove ideje u svoj rad. "Treću godinu zaredom sam na Danima komunikacija i dva puta u finalu studentskog natjecanja IdejaXice. Svake godine upoznajem puno ljudi i naučim nešto novo, a ove godine dogovorio sam i dva razgovora za posao. Sve ideje su bile jako dobre, baš sam se iznenadio koliko su studenti kreativni i kakve se sve ideje kriju u njima", istaknuo je Martin Frančina, jedan od članova tima. Ante Strize, Miro Marasović i Sanja Ožić Paić studenti su treće godine Ekonomskog fakulteta u Splitu, Sanja i Miro na smjeru marketinga, dok je Ante student Informatičkog menadžmenta.

 

Marasović

Našli smo na kavi u jednom kvartovskom kafiću i došli na ideju o profesoru Erstesteinu i njegovoj školi bankarenja

Na IdejaXicu su se prijavili na nagovor profesora s fakulteta , a cjelokupna ideja i razrada bili su isključivo njihovo djelo, trud i angažman. "Našli smo na kavi u jednom kvartovskom kafiću i doslovno brainstormali sve što nam je palo napamet. Od početne ideje s infografikama smo preko televizijske serije Teorija velikog praska došli na ideju o profesoru Erstesteinu i njegovoj školi bankarenja˝, kaže Miro Marasović. Podijelili su se u skladu s vještinama i znanjima koja su naučili na fakultetu.

"Podjela posla je bila takva da su Miro i Sanja obavljali marketinški,  dio počevši od same ideje, slogana – točnije teorema na ploči, segmentacija tržišta, provođenje eksperimenta kojim se testirao utjecaj prof. Erstesteina na percepciju Erste banke. S druge strane moj zadatak svodio se na realizaciju, vizualizaciju i dizajn njihovih zamisli poput kreiranja web stranice", pojasnio je Strize. Sanja Ožić Pajić ističe kako su se vodili idejom da sve bankarske usluge za mlade budu dostupne na jednom mjestu, objašnjene na jednostavan način i uz prepoznatljiv identitet. Škola bankarenja profesora Erstesteina, u kojoj su usluge predstavljene kao lekcije, njihov je plan kako mladima pokazati kako financije nisu toliko komplicirane te kako uključivanjem interneta u cijelu tu priču mogu povećati kvalitetu života, sebe i svojih obitelji. Marasović ističe kako su kreiranjem Erstesteina kod cijele publike istaknuli pozitivne emocije.

"Istaknuli smo se našim simpatičnim i jednostavnim, a opet inovativnim pristupom. Cijela ta priča ostaje dio našeg portfolia i važna stavka za naše životopise", poručio je. Kako kaže ovaj trojac, maksimalno su se trudili da ideja bude originalna i da sve zamišljeno zaista bude i realizirano, tako da postoji funkcionalna web stranica s kompletnim sadržajem i aplikacijom: "Što se prezentacije u finalu tiče, bilo nam je važno dobro se pripremiti kako bi bili što opušteniji, za što smo dobili i pozitivne komentare. Prevladali smo strah prezentiranja ispred velikog broja ljudi."

Poruka mladima

'Natječite se, ali ne shvaćajte sebe preozbiljno'

Studentima koji imaju u sebi inovativan duh finalisti IdejaXice poručili su da se prijavljuju na studentska natjecanja jer će, osim što se može puno naučiti i steći iskustvo, upoznatipuno ljudi, shvatiti bit timskoga rada i, ono najvažnije, u budućosti se lakše zaposliti. Kolegama studentima pritom savjetuju da ne shvaćaju sebe preozbiljno, idu svojim smjerom i nauče kako uvažavati razlike u mišljenjima. "Treba biti pozitivan prema konfliktu. Srećom, svi smo različiti i upravo zahvaljujući tome se svaka ideja može podići na viši nivo", zaključila je jedna od finalistica Sanja Ožić Paić.

Komentirajte prvi

New Report

Close