IdejaXica, natjecanje organizirano u sklopu Dana komunikacija namijenjeno je studentima, a cilj je probuditi mlade kreativce i inovatore te nadolazećim generacijama tržišnih profesionalaca omogućiti priliku da se natječu i na primjeru realnog zadatka iz prakse odmjere svoje kreativne snage.
Ove godine student su imali zadatak za klijenta, konkretno Erste banku, osmisliti marketinšku strategiju za koncept Bankarenje bez kravate i sudjelovati u kreiranju njegove content marketing strategije. "Željeli smo pratiti trendove digitalizacije i približiti koncept Bankarenje bez kravate široj javnosti, prije svega mladima. U našem slučaju, studenti su pokazali da, kad je više mladih umova na jednom mjestu, kreativnost nema granica i nema toga što nije ostvarivo", rekao je Marko Koić iz Erste banke. Kako naglašava Koić, od mnoštva ideja najboljima su dali priliku da se predstave na Danima komunikacija u Rovinju. Pobjedu su odnijeli Ana Vonić, Marija Babić, Andrea Cvek i Andrej Kajganić, studenti Visoke poslovne škole Zagreb i Ekonomskog fakulteta Zagreb, za projekt "E-magazin i Bankar grad" te se se tako izborili za 10.000 kuna i tržišnu realizacija pobjedničkog prijedloga. No mi predstavljamo i ostale finaliste ovog natjecanja kreativnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu