Visoki porasti bukinga u prva dva-tri mjeseca ove godine ne znače da će i ukupno ova turistička godina biti za toliko bolja od lanjske, ali će biti dobra, no zabrinjava što hrvatski turizam ne koristi dovoljno povoljnu situaciju na europskom tržištu za razvoj poslovanja i bolji turistički promet.
Poručilo je to Turističko poslovno vijeće Hrvatske gospodarske komore (HGK) sa svoje sjednice krajem ožujka, uz napomenu da raniji i jače izraženiji buking u prvim mjesecima ove godine veseli i da prije svega pokazuje dinamiku punjenja kapaciteta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu