Hrvatske nema na ljestvici najprivlačnijih za hotele

Naši hotelijeri ove godine uložit će 630 mil. €/Duško Marušić/PIXSELL Naši hotelijeri ove godine uložit će 630 mil. €/Duško Marušić/PIXSELL

Istraživanje među 336 globalnih investitora o ulaganju u Europu na vrh stavilo Britaniju, Njemačku i Španjolsku.

Velika Britanija, Njemačka i Španjolska su tri najatraktivnije zemlje za hotelske investicije u ovoj godini, pokazalo je drugo istraživanje konzultantske kuće CBRE (European Hotel Investor Intentions Survey 2018.) koje se temelji na anketi provedenoj među 336 globalna investitora u nekretnine.

Analiza je pokazala da će investitori u ovoj godini ulagati jednako ili više nego lani, što pokazuje da je hotelijerstvo trenutno atraktivnije od ostatka nekretninskog biznisa. Pritom ih ne brinu aktualna zbivanja poput Brexita, izbora u Italiji ili ambicije Katalonaca za osamostaljenje, što pokazuje podatak da čak dvije trećine anketiranih najatraktivnijim smatra ulaganje u VB, Njemačku i Španjolsku.

Točnije, 35 posto investitora odabire VB kao ciljano tržište za hotelska ulaganja, što je čak 106% više nego lani. Ovaj se optimizam pripisuje značajnom rastu hotelskih investicija u Velikoj Britaniji u prošloj godini od 36 posto. Njemački hoteli su lani značajno poboljšali tržišnu poziciju, a investitorima se sviđaju i trenutačni dobri uvjeti financiranja ulaganja. Iza Španjolske je Francuska, a u top 10 su ušle Poljska i Češka, na 11. mjestu je Grčka.

Hrvatska se nije našla na ljestvici prvih 13 zemalja koje će biti najprivlačnije za hotelska ulaganja kad su u u pitanju međunarodni ulagači, niti se poimence spominje, kao ni Cipar ili Crna Gora. Najviše investitora zanima se za tranzitne ili glavne gradove, manji gradovi zanimaju 16 posto ispitanih, a samo 9 posto ih želi ulagati u resorte, i to najviše na moru.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!