Gledanost HTV 1 u padu već treći mjesec zaredom, Nova TV najgledanija

Autor: Poslovni.hr/Hina , 13. srpanj 2015. u 12:41
Foto: Duško Jaramaz / Pixsell

U lipnju su gledatelji proveli 4,2 posto manje vremena uz televizijske programe nego u istom razdoblju prošle godine.

Gledanost HTV 1 treći mjesec zaredom je u padu, a prema posljednjim podacima specijalizirane agencije AGB Nielsen, prvi program Hrvatske televizije u lipnju je imao 15,15 posto gledanosti – gotovo tri posto manje od ožujka kada je gledanost iznosila 18,01 posto.

Program Nove TV i dalje je najgledaniji u Hrvatskoj i u lipnju je imao 21,4 posto, a RTL s 14,32 posto gledanosti nastavlja trend približavanja HTV-u 1, podaci su posljednje mjesečne analize gledanosti televizijskih programa objavljene na stranicama Agencije za elektroničke medije (AEM).

Prema istraživanju AGB Nielsena, najgledanija emisija u lipnju u ciljnoj skupini populacije starije od četiri godine bio je prijenos nogometne utakmice Hrvatske i Italije na HTV1 s 20,96 posto, a slijedi epizoda dramske serije 'Kud puklo na puklo' na Novoj TV sa 17,08 posto AMR-a (average minute rating koji označava prosječan broj ili postotak pojedinaca određene ciljne skupine koji su gledali određeni kanal ili emisiju).

U top deset najgledanijih emisija pet ih je s HTV-a 1, četiri je iz programa Nove TV, a jedna s HTV 2. RTL u lipnju nije imao niti jednu emisiju u top deset najgledanijih u toj ciljnoj skupini.

Prema istraživanju, nastavlja se trend pada gledanosti glavnog programa Hrvatske televizije – HTV 1 je u lipnju imao 15,15 posto, u svibnju 15,3 posto, a u travnju je iznosila 16,16 posto.

Istovremeno, gledanost HTV 3 i HTV 4 ustalila se na oko dva, odnosno oko četiri posto – treći program HTV-a ima 2,07 posto, a četvrti 3,98 posto SHR-a (share – prosječan udio u gledanosti pojedinog kanala od određene ciljne skupine koja u određenom trenutku gleda televiziju).

Prema istraživanju AGB Nielsena, u lipnju su gledatelji proveli 4,2 posto manje vremena uz televizijske programe nego u istom razdoblju prošle godine. Prema podacima koji su reprezentativni za kompletnu populaciju stariju od četiri godine koja živi u kućanstvu s ispravnim televizorom (4.090.004 stanovnika), prosječan broj minuta gledanja televizijskog programa po pojedincu u lipnju je iznosio 230 minuta, a u istom razdoblju prošle godine iznosio je 240 minuta.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Ali meni nije jasan fenomen serije ”Kud puklo da puklo”, nit je smiješna, nit je zabavna, nit je dobro snimana, nit dobro glume, nit ima neke radnje… Zašto to uopće itko gleda?! Eto molim ako ima ovdje ljubitelja dotične serije da mi odgovori

Ima li Netflix u Hrvatskoj?

partija više ne može narediti, koji program moramo gledati, a Radman starim partizanskim filmovima, radi na tome da to i postane samo partijska televizija

New Report

Close