Jedan od glavnih ciljeva Republike Hrvatske do 2020. godine je borba protiv siromaštva i socijalne isključenosti. Prema posljednjem istraživanju 29,3 posto ljudi u RH u riziku je od siromaštva ili socijalne isključenosti i taj postotak nas svrstava među najugroženije države u Europskoj uniji. Kako bi smanjili broj ugroženih osoba za 150 tisuća do 2020. godine potrebno je ulaganje u razvoj društvenog poduzetništva.
Upravo je to bio razlog donošenja Strategije razvoja društvenog poduzetništva u Hrvatskoj od 2015. do 2020. godine u kojoj su definirani kriteriji za prepoznavanje društvenih poduzetnika i i u kojoj se razrađuju mjere i aktivnosti za njihovo poslovanje. Društveno poduzetništvo povezuje poduzetništvo s društvenom odgovornošću, zaštitom okoliša i mjerenja utjecaja. Društveni poduzetnik mora najmanje 75% godišnje dobiti reinvestirati, odnosno ulagati u ostvarivanje i razvoj vlastitih ciljeva poslovanja. Strategijom je osigurano preko 270 milijuna kuna za razvoj takve vrste poduzetništva, od čega je najveći dio financiran iz Europskog socijalnog fonda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu