FOTO: Poduzetnik Cvetojević prvi se provozao Uberom, evo dojmova

Foto: Uber Foto: Uber

Uber danas u Zagrebu pokreće potpuno licenciranu uslugu čiji je cilj spajanje korisnika pametnih telefona koji traže prijevoz s licenciranim vozačima koji nude prijevoz.

Uber danas u Zagrebu pokreće potpuno licenciranu uslugu čiji je cilj spajanje korisnika pametnih telefona koji traže prijevoz s licenciranim vozačima koji nude prijevoz. Danas od 12 sati Zagrepčani će moći naručiti svog profesionalnog vozača koristeći Uber aplikaciju.

Uber je tehnološka platforma koja spaja putnike s vozačima te nudi pogodnu, sigurnu i povoljnu vožnju – sve to moguće je ostvariti pritiskom na zaslon pametnog telefona. Uber nudi usluge u 61 državi diljem svijeta, uključujući 21 državu članicu Europske unije. Sada je uberX dostupan i u Zagrebu.

Uber u Hrvatskoj

Svaki vozač na platformi uberX u Zagrebu je u potpunosti kvalificiran profesionalac s komercijalnom dozvolom, koji prolazi temeljite provjere prošlosti i liječničke preglede, priopćili su iz tvrtke. Osim toga, dodaju,riječ je o privatnicima koji su fleksibilni kada je riječ o odabiru radnog vremena.

Uber je usluga koja omogućuje bezgotovinsko plaćanje jer se sve uplate vrše uz pomoć kreditne kartice povezane s računom korisnika. To znači da profesionalni vozači više ne moraju nositi gotovinu sa sobom, a sve transakcije su u potpunosti transparentne. Na kraju svake vožnje račun se automatski šalje korisniku putem e-pošte, a uključuje cijenu po stavkama, informacije o vozaču i pregled točne rute jer se sve vožnje prate GPS uređajem.

Loïc Amadò, zadužen za širenje poslovanja Ubera u središnjoj i istočnoj Europi, rekao je sljedeće:

"Već sada smo preplavljeni potražnjom za Uber u Zagrebu jer smo već i prije pokretanja usluge zabilježili više od 13 tisuća slučajeva otvaranja aplikacije samo u Zagrebu. S takvom potražnjom primorani smo zamoliti velik broj ljudi za strpljenje tijekom prvih par tjedana jer će naši vozači partneri biti iznimno zauzeti! Takva razina potražnje prije samog pokretanja Ubera gotovo da nije zabilježena do sada u Europi." Dodao je kako Uber Zagrebu donosi brojne koristi koje su već predstavljene lokalnim vlastima s kojima će Uber i dalje nastaviti razgovarati o svim mogućnostima razvoja koju ova tehnološka platforma nudi.

Prva osoba koja je odabrana za vožnju Uberom – zagrebački nulti putnik (Rider Zero) – bio je jedan od vodećih hrvatskih poduzetnika Saša Cvetojević.

Saša Cvetojević je istaknuo sljedeće: „Veliki sam fan Ubera, i to ne samo zato što je povoljan, brz i pouzdan. Ono što ja podržavam jest promjena koju Uber i ostale inovativne kompanije donose ovoj državi. Oni ubrzavaju napredak te dovode pozitivne promjene koje su nam prijeko potrebne. Iz tog razloga podržavam Uber u Zagrebu i namjeravam ga redovno koristiti.“

Što je Uber?

Uber je aplikacija dostupna na svim iOS i Android pametnim telefonima. Koristi GPS karte da pronađe najbližeg dostupnog vozača koji je od korisnika najčešće udaljen svega nekoliko minuta. Nakon poslanog zahtjeva, korisnik može vidjeti fotografiju vozača, njihovo ime i registraciju auta, te na pametnom telefonu može pratiti dolazak vozila u stvarnom vremenu. Aplikacija zatim javlja korisniku da je vozač stigao, tako da su dani čekanja taksija vani na kiši stvar prošlosti.

Tijekom vožnje korisnici mogu podijeliti procjenu vremena dolaska ili live kartu s prijateljima i voljenima koji zatim mogu pratiti njihovo putovanje te znati kada ih mogu očekivati. Na kraju vožnje nije potrebno imati gotovinu jer se plaćanje vrši automatski putem aplikacije, tako da se korisnik ne mora brinuti ima li kod sebe dovoljno gotovine. Te postavke omogućavaju povećanu sigurnost i iznimnu praktičnost.

Komentari (8)
  • bugs
    bugs 23:01 22.10.2015.

    Hm, ako dobro kontam?, koji su prednosti nedostatci

    Koliko gradovi/drzava dobiju od naplate koncesijai poreza? Valjda to imaju,

    Preko ubera, je sve legalno, nema muljanja, jer sve ide autoamtizmom preko kreditne kartice,
    Sta nebi bilo pamentnije zakonski go rješiti, i an svaku vožnju, recimo na. Netto 10kn,državi/gradovima se usmjeri 25% PDVa, od tih 10 kn
    - Uber uzima 25% kako kažu. Onda fino od tih 25% šta naplate svoju uslugu im naplatiti porez na dobit kao i svakoj firmi i to prosljediti gradovima umjesto koncesija.
    - i na kraju vozac koji dobije ono sta mu ostane, ajmo reci 7-8 kn, na kraju mjeseca/godine plati porez/prirez na extra dohodak.

    U biti mislim da bi svi bolje prosli drzava/gradovi/vozači, osim taksista koji imaju koncesije i plaćaju sitno svoje vozače :( i naplaćuju kako uspiju i kojim putem te odvezu pa naprave km, kako im zgodno,pogotovo ako su turisti

    Ovako i prije vožnje vidis koliko ćeš platit i kako je ocjenjen vozač/ putnik i sa kojim autom će te vozit, možda bi netko i to gledao, svakakih ljudi ima.

    A da ne govorim koliko bi se više vozilo da se tako izniveliraju cijene, jer da mozeš za par tura gradom zaradit po 50tak kn, pa super ako si free i želiš radit i platit porez na te prihode, i tako nema muljanja, kad je sve evidentirano.

  • Frankie
    Frankie 19:09 22.10.2015.

    A neko ga s poslovnog ocito gura i to konstantno. Ukoliko se dobro sijecam vodeceg poduzetnika se spominjalo i pri kupnji Tesla auta,a sada sa ovim Uberom pa kontam mozda se on razumi u sve sto vozi te da je dobro Moller napisa da je on jedan od vozecih hrvatskih poduzetnika.

  • Simba
    Simba 18:20 22.10.2015.

    Prestrasno!!! Doticni novinar se nije niti potrudio sakriti pristranost..,i ko je taj sasa cvetojevic i ko je ikada cuo za njega?!

Pogledaj ostale komentare na temu
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!