U Hrvatskoj je pod ekološkim režimom proizvodnje manje od dva posto ukupnih poljoprivrednih površina, a što je višestruko manje od većine europskih zemalja. Ekološka proizvodnja, uz sve prednosti po pitanju kvalitete i zdravstvene vrijednosti proizvoda, ima i velike mane – prije svega one tržišne.
Naime, takva proizvodnja nije masovna, zahtjeva više uloženog truda, a u konačnici daje manji urod. To sve dovodi do više cijene finalnog proizvoda kojeg ljudi ponekad jesu, a često i nisu spremni više platiti. Jedan od najpoznatijih primjera takvog neuspjelog projekta je ekoimanje proslavljenog boksača Željka Mavrovića koji je nakon višegodišnjeg rasta i osvajanja tržišta, s početkom ekonomske krize počeo propadati. Prvi znaci problema osjetili su se još 2009. kada su kupci bolje počeli razmišljati o svakoj potrošnoj kuni, čak i za pecivo i kruh, a ključ u bravu je ovaj ekoprojekt definitivno stavio 2011. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu