Drugu godinu za redom 5 Agrokorovih brandova u top 10 na Brand Score ljestvici

Autor: Poslovni.hr , 02. rujan 2014. u 11:46
Ivica Todorić, vlasnik Agrokora; Photo: Robert Anic/PIXSELL

Nedavno Brand score istraživanje nezavisne agencija za istraživanje tržišta Ipsos Puls, potvrdilo je snagu Agrokorovih brandova na tržištu Hrvatske i Adria regije, ptiopćeno je iz te kompanije.

Nedavno Brand score istraživanje nezavisne agencija za istraživanje tržišta Ipsos Puls, potvrdilo je snagu Agrokorovih brandova na tržištu Hrvatske i Adria regije, ptiopćeno je iz te kompanije.  Čak pet Agrokorovih brandova – Zvijezda ulje (2. mjesto), Jamnica mineralna voda (3. mjesto), Zvijezda majoneze (5. mjesto), Zvijezda tvrdi margarin (6. mjesto) i Margo mazivi margarin (7. mjesto) – nalaze se u top 10 brandova prema ljestvici Brand Scora za Hrvatsku. Vrlo je važno istaknuti da je Agrokor prisutan u top 50 brandova u Adria regiji s Jamnica mineralnom vodom, Ledo Quattro sladoledima,  Zvijezda uljima, ABC sirom, Ledo King sladoledima, Janom, Margom i Ledo smrznutim povrćem.

"Istraživanja poput ovoga potvrđuju činjenicu da potrošači i u vrijeme krize pokazuju veliku lojalnost prema Agrokorovim brandovima iz razloga što vjeruju u kvalitetu te posebnost proizvoda, no često se i emotivno vežu uz neke brandove koji ih primjerice poput Ledo sladoleda podsjećaju na djetinjstvo. Veza između potrošača i branda vrlo je važna za uspjeh, stoga Agrokor, kao i njegove kompanije, ulaže velike napore u razvijanje komunikacijskih kanala, posebice onih koji su danas direktna veza s potrošačima, ali i cjelokupnog marketinškog miksa kreirajući tako i nove trendove na tržištu", kažu iz Agrokora.

Ledo kao perjanica hrvatskih proizvodnih kompanija u segmentu industrijskog sladoleda i smrznute hrane može se pohvaliti odličnim rezultatima u 2014. na Brand Score ljestvici. Na području Adria regije Ledov brand Quattro obiteljskih sladoleda u 2014. godini u odnosu na 2013. godinu skočio je na Brand Score ljestvici za čak 14 mjesta. Razlog tome su kontinuirana ulaganja u razvoj proizvoda, novi atraktivni okusi te prateća kreativna marketinška kampanja. Brand King je broj 1 impulsni sladoled u Hrvatskoj, dok je u općenitom poretku Adria regije u odnosu na isto razdoblje prošle godine skočio na Brand Score ljestvici za 5 mjesta na 24 mjesto. Nova i vrlo hedonistički usmjerena kampanja „Kad uživaš, uživaj kraljevski“ u stilu 20-tih godina i atmosfere iz kultnog filma Great Gatsby zasigurno je doprinijela uspješnom pozicioniranju Ledovog branda King, kao i novi okusi između kojih se posebno ističe King Extra 7 Secrets kao jedinstveni proizvod u svijetu.

Zahvaljujući dugogodišnjoj edukativnoj kampanji „I smrznuto je zdravo“ asortiman Ledo smrznutog povrća postaje sve više zastupljen u košaricama potrošača cijele Adria regije pa je tako ove godine po prvi puta u top 50 brandova prema Brand Score ljestvici za Adria regiju, dok je u Hrvatskoj na prvom mjestu u vlastitoj kategoriji.

Prema rezultatima istraživanja Brand Score, Zvijezda ulje drži i dalje visoku drugu poziciju u ukupnom poretku Brand Scorea u Hrvatskoj s proizvodima iz linije ulja kao što je to Zvijezda suncokretovo ulje, Zvijezda biljno ulje, Omegol ulje, Zvijezda sojino ulje te Zvijezda repičino ulje koje je ove godine izašlo na tržište kao najnoviji proizvod u Zvijezdinoj liniji jestivih ulja.

Također, Zvijezdine linije proizvoda poput majoneza, tvrdih margarina i mazivih margarina se nalaze u top 10 brandova u Hrvatskoj te je linija tvrdih margarina, u koju spadaju stolni margarin, margarin za kreme, margarin extra, klasik, margarin s aromom ruma, margarin s maslacem te s aromom vanilije, ove godine u odnosu na 2013. godinu skočila za dva mjesta te se trenutno nalazi na 6 mjestu top 10 brandova u Hrvatskoj.

Zahvaljujući Zvijezdinim edukativnim radionicama o maslinovim uljima koje su svake godine sve opširnije i kvalitetnije, Zvijezdina maslinova ulja su također prvi izbor domaćih potrošača. Naime, Zvijezda je također najveći otkupljivač najkvalitetnijeg ekstra djevičanskog maslinovog ulja od domaćih maslinara te već godinama radi u suradnji s njima na edukaciji javnosti. O popularnosti Zvijezdinih ulja govori i činjenica kako ih je za vrijeme svojeg gostovanja u Hrvatskoj koristio i slavni nizozemski chef Rudolph van Veen koji se posebno oduševio Zvijezdinim extra djevičanskim maslinovim uljem.

Kako ulaganja u imidž i edukaciju potrošača uvelike utječu na prepoznatljivost branda svjedoče i odlični rezultati PIK Vrbovca, najvećeg hrvatskog proizvođača mesa, koji bilježi rast na Brand Score ljestvici u odnosu na 2013. godinu u kategoriji Parizera, Mortadela i svježeg mesa.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close