Iako je i 2013. nastavila nositi predznak recesije, 10 po prihodu najvećih trgovaca u grupaciji hrvatske maloprodaje godinu je zaključilo sa skupnim prihodom u visini 32,9 milijardi kuna što je u odnosu na njihov zajednički učinak iostvaren tijekom 2012. povećanje rezultata za 962 milijuna kuna.
Najveći doprinos rastu ukupnih prihoda u branši (ne)očekivano je i prošle godine opet dao Lidl čiji je prihod na godišnjoj razini rastao više od 14 posto, konkretno radi se o 373 milijuna kuna boljem rezultatu. Slijedi splitski Tommy sa povećanjem prihoda većim od 10 posto ili za 190 milijuna kuna, dok je trećeplasirani Kaufland čiji je prihod u godinu dana uvećan 7,4 posto, odnosno za 187. Relativno visokim pomakom prihoda lani se mogla pohvaliti i Billa koja je svoj međugodišnji učinak popravila za 137 milijuna. Još četiri trgovačka lanca: Mercator, Plodine, Spar i Studenac zabilježili su rast prihoda u rsponu od 26 do 96 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Billa u RH od 1999 i u konstantnom gubitku,lokacije jedna gore od druge zabačene…kakav je to interes!?
Uključite se u raspravu