dm Hrvatska u godini zaposlio 72 radnika, prosječna plaća u prodavaonicama 8.528 kn neto

Autor: Poslovni.hr/Hina , 23. listopad 2014. u 13:20
Mirko Mrakužić; Photo: Petar Glebov/PIXSELL

Maloprodajni lanac dm-drogerie markt Hrvatska ostvario je ukupan promet u iznosu od 1,97 milijardi kuna.

Maloprodajni lanac dm-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj je godini 2013./2014., koja za tu tvrtku završava u rujnu, ostvario ukupan promet u iznosu od 1,97 milijardi kuna, što je porast od 0,48 posto, istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić na današnjoj konferenciji za novinare.

Neto dobit dm-a iznosit će nešto više od 70 milijuna kuna, što je 8 posto manje nego u prošloj poslovnoj godini.

Mrakužić ističe da im ta dobit osigurava da i dalje mogu solidno poslovati i zadovoljavati potrebe kupaca i očekivanja vlasnika.

Po podacima koje je iznio, dm je u protekloj poslovnoj godini investirao 39,7 milijuna kuna u otvaranje i modernizaciju prodavaonica te su otvorena 72 nova radna mjesta.

U sljedećoj poslovnoj godini cilj dm-a je poslovati u 160 prodavaonica i investirati dodatnih 50 milijuna kuna.

Trenutno dm u Hrvatskoj zapošljava 1.295 djelatnika u 154 prodavaonice, koje ima u 60 gradova.

Prosječna plaća u prodavaonicama iznosi 8.528 kuna neto, kazali su predstavnici dm-a napominjući kako je ta tvrtka petu godinu za redom proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Hrvatskoj.

Po podacima dm-a, u ukupnom prometu tvrtke udio robne marke iznosio je 26 posto.

Osvrćući se na suradnju s hrvatskim dobavljačima, predstavnici dm-a su istaknuli kako su, od ukupnog broja dobavljača, četvrtina hrvatski dobavljači s isključivo hrvatskim proizvodima.

Podsjetili su i da je nedavno na natječaju dm-a "…jer najbolje dolazi iz prirode!" odabrano devet obiteljsko-poljoprivrednih gospodarstva čiji će se proizvodi naći na policama prodavaonica dm-a.

Istaknuli su također i da dm svoje obveze prema dobavljačima ispunjava u roku od 28 dana.

Tvrtka dm u Hrvatskoj je osnovana 1994. godine, a prvu prodavaonicu je otvorila 1996. godine.

Grupa dm u prošloj je poslovnoj godini godini ostvarila promet od 8,32 milijarde eura. Grupa je prisutna u 12 zemalja, ima nešto više od tri tisuće prodavaonica i zapošljava 52.063 djelatnika.

Komentari (6)
Pogledajte sve

Najjeftiniji sigurno nisu ali su uhvatili najjace lokacije. Bipa je npr jeftinija ali su joj poslovnice kao uostalom i Billi u nedodjijama i zabacene.

Nisi baš upućen u cijene ovdje… nisu ljudi baš tako blesavi da ne znaju gdje je skuplje a gdje jeftinije… DM ima proizvods jeftinijih od velikih trgovaca ali i skupljih…


Nažalost jedina takva firma u RH i to jer im je gazda Njemac veliki humanitarac i filantrop. Da su gazde domaći kao Kozmo ili neki drugi stranci kao u Bipi prosječna plaća bila bi minimalac

Filantropi su oni koji kupuju u DM-u po vjerojatno 30-50% visim cijenama nego drugdje. Iz njihovog dzepa se financira DM-ova filantropija, a ne iz vlasnikovog. Ovo jos moze proci u tranzicijskim zemljama tipa Hrvatska, Srbija, BiH. Izuzev Njemacke i nesto malo Austrije DM ovu pricu nemoze prodati niti u jednoj rezvijenoj zemlji. Nema ih recimo u Poljskoj.

Costco je primjer firme gdje su place visoke, a cijene niske.

Same-store sales negativne, pad dobiti 8% uz rast prometa od samo 0.48%, net profit margin im je na nivou WalMarta i to na trzistu gdje bas i nema pretjerano puno konkurencije. Ovi su u problemima. Ako nastave ovako nece dugo.

New Report

Close