“Croatia full of life” zamijenila “Mediteran kakav je nekad bio”

Autor: Poslovni.hr/Hina , 12. veljača 2015. u 12:52
Photo: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Novi slogan hrvatskog turizma glasi “Croatia, full of life” i u buduće će zamijeniti “Mediteran kakav je nekad bio”, odlučilo je povjerenstvo Ministarstva turizma iHTZ-a a današnjoj sjednici.

Novi slogan hrvatskog turizma je "Croatia, full of life" (Hrvatska, puna života), objavili su novinarima u četvrtka ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić po završetku sjednice njenog Turističkog vijeća, koje je prihvatilo taj slogan s cjelovitim novim krovnim komunikacijskim konceptom hrvatskog turizma za iduće razdoblje pod nazivom "Big Idea".

Novi slogan hrvatskog turizma osmislio je konzorcijj agencija BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske, a odabran je zbog jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi.

Ministar Lorencin i direktor Ivičić naglasili su da se time želi postići još veća prepoznatljivost Hrvatske i njenog načina života kao i njene raznolikosti te očekuju i dobre reakcije tržišta.

"Imamo originalnost u novom sloganu, jer ključnu riječ life/život, u svojim sloganima ne koristi ni jedna turistička zemlja, a upravo je život u Hrvatskoj i načini na koje se on odvija, prepoznat na stranim tržištima kao lijep za življenje", kazao je Lorencin. Napomenuo je da se sloganom pozivaju i domaći i strani turisti da svoje najvrednije dane u godini – odmor, rekreaciju, zabavu, uživanje u kulturi i drugo, provedu u Hrvatskoj.

Slogan je primjenjiv na svim jezicima te po svim komunikacijskim kanalima, a sažima sve hrvatske prednosti – od prirodnih ljepota, kulturnih i povijesnih znamenitosti, gastronomije, ljubavi, tajni i drugog.

Nakon odabira slogana slijedi izrada novog loga, vizuala i drugih promotivnih i marketinških materijala koji će ga pratiti, kao i razrada nove koncepcije oglašivačke i ukupne marketinške kampanje hrvatskog turizma (cjeloviti integrirani marketinški komunikacijski sustav) za idućih pet do deset godina što proizlazi i usklađuje se s postavkama lani usvojenog Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma (SMHT) za razdoblje do 2020.

Za pronalazak "Big Idea" i izradu koncepta HTZ je predvidio do maksimalno 2,5 milijuna kuna (bez PDV-a).

Krajem prošle godine od ukupno 13 ponuda pristiglih na taj natječaj odabrala je pet 'konzorcija' ponuditelja, domaćih i stranih marketinških agencija, Grey Zagreb i Grey EMEA (Europa, Bliski istok i Afrika); Studio Sonda iz Hrvatske i agencija M&C Saatchi London&Milano; BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske; agencije SCPF (Segarra, Cuesta, Puig, Fernandez, SI) iz Španjolske i Bruketa&Žinić iz Hrvatske; te McCann Zagreb iz Hrvatske i Future Brands iz Velike Britanije.

Oni su dostavili ponude s kreativnim prijedlozima, koje je HTZ potom krajem prošle i početkom ove godine testirao na osam glavnih tržišta te se pokazalo da je slogan od ponuditelja izazvao najviše pažnje i dobio dobrih ocjena.

Time je i dosadašnji slogan hrvatskog turizma "Mediteran kakav je nekad bio" otišao u povijest nakon gotovo 15 godina 'aktivnosti', što je i jedan od najdugovječnijih turističkih slogana u Hrvatskoj, ali i među drugim turističkim zemljama koje slogane u prosjeku mijenjaju svakih tri do pet odnosno do najviše deset godina.

Komentari (23)
Pogledajte sve


zar smo mi more i obala? imamo i drugih stvari…i ne putuju svi zbog prirode nego iz različitih poriva..

to stoji, no to ne mijenja činjenicu da je slogan totalni promašaj i da ga nitko neće povezivati s našim morem i obalom, zbog kojih nam ipak dolazi 90% gostiju inače ne bismo 90% gostiju imali u 3 ljetna mjeseca!

Pa ako se cilja na mlade onda treba legalizirat pushiku i prodaju mlade pichetine pa ces vidit procvata. Dobro je delboy napisa ne putuju svi radi prirode. Naime u Kastel Sucurcu na autobusnoj stanici je poruka za ciljanu skupinu gostiju koja kaze”Dragi gosti,cuvajte kosti!” Znaci idemo na individualni pristup odredjenoj skupini.

Slogan je moderniji, od prijašnjih iako je nemaštovit , isfuran….

Ipak jumbo plakati su lijepi- mladenački, optimistični, estetski
okrenuti ljudskim osjećajima i zbližavanju …prirodne ljepote već smo istaknuli, i za njih svi već znaju…
Vjerojatno je statistika pokazala rast ciljanih skupina – to su mladi,gdje
se može u turizmu zaraditi novac, bez puno ulaganju u cendrave i zahtjevne
goste …….


slogan je totalni promašaj, nema nikakve veze s našim morem, obalom, prirodnim ljepotama. ovaj slogan mogao je biti za bilo koju zemlju, može čak i kao reklama za pivo.

zar smo mi more i obala? imamo i drugih stvari…i ne putuju svi zbog prirode nego iz različitih poriva..

New Report

Close