Novi slogan hrvatskog turizma je "Croatia, full of life" (Hrvatska, puna života), objavili su novinarima u četvrtka ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić po završetku sjednice njenog Turističkog vijeća, koje je prihvatilo taj slogan s cjelovitim novim krovnim komunikacijskim konceptom hrvatskog turizma za iduće razdoblje pod nazivom "Big Idea".
Novi slogan hrvatskog turizma osmislio je konzorcijj agencija BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske, a odabran je zbog jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.zar smo mi more i obala? imamo i drugih stvari…i ne putuju svi zbog prirode nego iz različitih poriva..
to stoji, no to ne mijenja činjenicu da je slogan totalni promašaj i da ga nitko neće povezivati s našim morem i obalom, zbog kojih nam ipak dolazi 90% gostiju inače ne bismo 90% gostiju imali u 3 ljetna mjeseca!
Pa ako se cilja na mlade onda treba legalizirat pushiku i prodaju mlade pichetine pa ces vidit procvata. Dobro je delboy napisa ne putuju svi radi prirode. Naime u Kastel Sucurcu na autobusnoj stanici je poruka za ciljanu skupinu gostiju koja kaze”Dragi gosti,cuvajte kosti!” Znaci idemo na individualni pristup odredjenoj skupini.
Slogan je moderniji, od prijašnjih iako je nemaštovit , isfuran….
Ipak jumbo plakati su lijepi- mladenački, optimistični, estetski
okrenuti ljudskim osjećajima i zbližavanju …prirodne ljepote već smo istaknuli, i za njih svi već znaju…
Vjerojatno je statistika pokazala rast ciljanih skupina – to su mladi,gdje
se može u turizmu zaraditi novac, bez puno ulaganju u cendrave i zahtjevne
goste …….
slogan je totalni promašaj, nema nikakve veze s našim morem, obalom, prirodnim ljepotama. ovaj slogan mogao je biti za bilo koju zemlju, može čak i kao reklama za pivo.
zar smo mi more i obala? imamo i drugih stvari…i ne putuju svi zbog prirode nego iz različitih poriva..
Uključite se u raspravu