Brže i lakše do dopunskog i dodatnog zdravstvenog osiguranja

Autor: Sponzorirani članak , 24. srpanj 2014. u 17:14
Foto: Croatia osiguranje

Croatia zdravstveno osiguranje predstavilo je novu korporativnu internetsku stranicu.

Croatia zdravstveno osiguranje predstavilo je danas novu korporativnu internetsku stranicu putem koje ugovaranje dodatnog ili dopunskog osiguranja građanima postaje još jednostavnije, brže i dostupnije.

Nova stranica na adresi www.czo.hr kreirana je s ciljem da se na jednostavan način komunicira ponuda, program i podrška u sustavu zdravstvenog osiguranja za postojeće i nove osiguranike. Svježim i inovativnim pristupom napravljen je zaokret u obraćanju posjetiteljima, prilagođavajući sadržaj njihovim potrebama i interesima, olakšavajući odabir, ugovaranje i način plaćanja osiguranja.

U potpunosti je redizajniran webshop te je ugovaranje polica dodatnog ili dopunskog osiguranja postalo jednostavno i brzo, u samo 3 koraka, a građanima omogućava nikad lakši način ugovaranja police zdravstvenog osiguranja. Prateći tehnološke trendove korištenja mobilnih uređaja za pregledavanje web sadržaja, nova Internetska stranica u potpunosti je prilagođena uređaju na kojem se pregledava, bez obzira da li se radi o tabletu, pametnom telefonu ili stolnom računalu.

 

30 %

rast je CZO-a u prvih šest mjeseci 2014.

– Čak i ako ste izvrsnog zdravlja, postoji velika šansa da ćete kad-tad zatrebati liječničku pomoć. Dodatno i dopunsko osiguranje u tom slučaju je najpovoljnije rješenje za vrhunsku medicinsku uslugu, a od sada je građanima putem Interneta dostupno i u bilo koje vrijeme i iz bilo kojeg mjesta. Liječnici savjetuju da je vrijeme ključno u slučaju bolesti, a mi bismo savjetovali da se i osigurate na vrijeme.- izjavio je na predstavljanju predsjednik Uprave CROATIA zdravstvenog osiguranja Damir Mihanović.

Stranicu pokreće Honey, novi sustav za upravljanje sadržajem kojeg je u potpunosti osmislila i razvila hrvatska digitalna agencija Brlog. Ovaj sustav omogućava brzu i jednostavnu izmjenu sadržaja te je vrlo intuitivna. Moto novih stranica „Sigurni dok istražujete život, u svakom trenu, u svakom kutu Hrvatske“, popraćen je i vizualnom podlogom stranice, za koje su korištene fotografije dva nagrađivana hrvatska fotografa, Marka Vrdoljaka i Borisa Krstinića.

Croatia zdravstveno osiguranje je lider na tržištu dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja. U prvih šest mjeseci 2014. godine ima rast od 30%. Više od 120.000 osiguranika odabralo je CZO dopunsko zdravstveno osiguranje, a oko 4.000 osiguranika ulazi u sustav dopunskog zdravstvenog osiguranja. Croatia zdravstveno osiguranje jedini je komercijalni osiguratelj čija iskaznica dopunskog osiguranja vrijedi kao sredstvo plaćanja.
 

New Report

Close