Iako je hrvatski turizam i dalje visoko sezonalan, i po prihodima lani ipak nije premašen turistički rezultat iz 2008. godine, hrvatski hotelijeri uspjeli su povećati profitabilnost i optimizam za poslovanje u ovoj godini. Također, iako hoteli u ostalim Mediteranskim zemljama i dalje imaju bolju popunjenost, odnosno dulju sezonu, hrvatski hoteli u prošloj su godini ostvarili najveći rast cijena u odnosu na ostatak Mediterana, pokazuju istraživanja konzultantske kuće Horwath HTL.
Pokazalo se tako da je kriza najviše pogodila prihode hotelijerstva u Hrvatskoj u 2009. godini, nakon čega slijedi postupni oporavak uz rast prihoda po sobi. Ipak, u 2012. godini s ostvarenih prosječnih 17,9 tisuća eura prihoda po sobi, još uvijek nije dostignut rezultat iz 2008. od 18,3 tisuća eura po sobi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu