Veliki poduzetnički pothvat sommelierke: U pet dana prikupljeno čak 120.000 kuna

Autor: Poslovni.hr , 20. srpanj 2016. u 12:51
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Kreatorica kampanje Ana Keglović Horvat smatra da je crowdfunding odličan način za stjecanje početnog poduzetničkog kapitala.

Koliko crowdfunding može biti uspješan, potvrđuje kampanja koju je za boutique vinske kulture Pupitres osmislila i provela Ana Keglović Horvat, stručnjakinja za digitalni marketing iz agencije Lude ribe.

Boutique vinske kulture Pupitres vinske je škole i tečajeve do sada održavao gostujući u vinskim barovima i restoranima diljem Hrvatske, no budući da raste zanimanje građana za edukaciju o vinima, njegova ga je osnivačica Jelena Šimić Valentić poželjela smjestiti na stalnu adresu. Razgledavajući prostore koji se iznajmljuju u središtu Zagreba, postala je svjesna da joj je za uređenje prostora potrebno 170.000 kuna. Banka u kojoj trenutačno ima poslovni račun, odbila joj je dati kredit jer je kao početnica u poduzetništvu ocijenjena prerizičnom. Čvrsto vjerujući u svoj projekt, mladu poduzetnicu odgovor banke nije obeshrabrio, pa je potražila alternativu tradicionalnim oblicima financiranja.

„Unatoč tome što su već počeli godišnji odmori, odlučili smo u iznimno kratkom roku postaviti i pokrenuti crowdfunding kampanju. Napisali smo newslettere za sve koje već prate rad Pupitresa, snimili video poruke, osmislili prateće materijale, povezali ih s društvenim mrežama i lansirali internetsku kampanju. Ljude smo pozvali da podrže projekt i unaprijed kupe poklon bonove za vinsku školu. Pritom bi uz kupnju jednog bona drugi dobili besplatno. Reakcije su bile fantastične! Internet se užario i nakon pet dana prikupljeno je 120.000 kuna“, kazala je Ana Keglović Horvat.

Govoreći o crowdfundingu, stručnjakinja za digitalni marketing iz Ludih riba istaknula je da se u Hrvatskoj sve više ljudi odlučuje za taj način financiranja. Zahvaljujući tome netko sa sjajnom poduzetničkom idejom uz minimalni rizik može doći do početnog kapitala. S druge strane, ljudi novcem koji ne opterećuje previše njihov kućni budžet, žele pomoći projektima u koje vjeruju.

„Znali smo da me kampanja može približiti ostvarenju poslovnih snova, ali nisam se nadala ovakvom uspjehu. Ne samo da su se osigurala osnovna sredstva za najam i uređenje prostora boutiquea vinske kulture Pupitresa, nego su se na valu dobrih vibracija javili i ozbiljniji investitori te potencijalni poslovni suradnici. Cijeli projekt bila mi je i potvrda da korisnicima pružamo kvalitetnu uslugu i da vjeruju u nas, a od toga nema jačeg vjetra u leđa“, kazala je Jelena Šimić Valentić, sommelierka koja je kao osnivačica prvog boutiquea vinske kulture u manje od dvije godine održala gotovo dvjesto vinskih radionica.

Doživjevši svu snagu suvremene tehnologije mlada poduzetnica potiče i druge koji vjeruju u svoju poslovnu ideju i proizvod ili uslugu, da iskoriste sve internetske alate i tehnike koji im stoje na raspolaganju.

Komentirajte prvi

New Report

Close