Vegeta najjači brend u Adria regiji

Autor: Poslovni.hr , 21. listopad 2016. u 13:00
Foto: Podravka

Istraživanje agencije Ipsos potvrdilo snagu branda Vegeta.

Istraživanje međunarodne agencije Ipsos ponovno je pokazalo da je Vegeta najjači domaći brand u Adria regiji te i dalje vodeći brand po snazi na hrvatskom tržištu, ispred svih jakih domaćih i internacionalnih brandova.

Vegeta je svojom neprikosnovenom kvalitetom proizvoda te snažnim i inovativnim promotivnim aktivnostima izgradila brand koji danas potiče slobodu kulinarstva kod svih ciljnih skupina širom Adria regije, što u konačnici i dokazuju rezultati ovog istraživanja.

Uz Vegetu, visoku 3. poziciju po snazi domaćih brandova u regiji zabilježile su i Podravka juhe. Na domaćem tržištu, uz Vegetu, u top 50 najjačih brandova još su se svrstali i Podravka proizvodi od rajčice, juhe u vrećici, ukiseljeno i konzervirano povrće, ajvar te voćni namazi. Podravka je ovim rezultatima još jednom potvrdila status kompanije s najjačim domaćim brandovima u Adria regiji koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije.

Podravkini proizvodi jedinstven su spoj tradicije koja prepoznaje i poštuje lokalne i regionalne okuse, i suvremenosti, koja prati trendove i tehnološke dosege, a istraživanje agencije Ipsos upravo je potvrdilo da potrošači prepoznaju i cijene kvalitetu Podravkinih proizvoda.

Istraživanje agencije Ipsos provedeno je uz pomoć jedinstvenog „BRANDscore“ indikatora koji omogućuje uspoređivanje brandova različitih kategorija proizvoda i pokazatelj je snage branda na tržištu. Prilikom izračuna, u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brandu, kako bi došli do spoznaje prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga. U ispitivanje je u svakoj zemlji uključeno minimalno 1000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina, različitog spola i obrazovanja. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Napišite da je ovo oglas pa da smo na čistu s tim. Jer ovaj pasus :

“Podravkini proizvodi jedinstven su spoj tradicije koja prepoznaje i poštuje lokalne i regionalne okuse, i suvremenosti, koja prati trendove i tehnološke dosege, a istraživanje agencije Ipsos upravo je potvrdilo da potrošači prepoznaju i cijene kvalitetu Podravkinih proizvoda.”

ne spada nikako pod objektivne vijesti.

New Report

Close