Nakon promjene vizualnog identiteta Pipija i vina Dalmacijavina koje je napravljeno tijekom proljeća mladi menadžer Luka Diel Zadro sa svojim timom ovih dana ulaže ogromne napore kako bi se Pipi pozicionirao tijekom sezone u Dalmaciji, ali i proširio na tržišta regije i EU. Osim Pipija, Dalmacijavino investira i u segment razvoja vinarstva i ekskluzivne kvasine. O tom smo razgovarali s predsjednikom Uprave Lukom Diel Zadrom.
Kako je krenula sezona u Dalmacijavinu? Jeste li zadovoljni prodajom nakon uvođenja novog vizualnog izgled Pipija i vina?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu