Želite raditi na ovakvom mjestu? Upravo zapošljavaju 500-tinjak radnika

Autor: Poslovni.hr , 22. siječanj 2015. u 15:42
Ilustracija: Hotel Amfora, dio grupacije hotela Suncani Hvar. Photo: Borna Filic/PIXSELL

S obzirom na prošlogodišnji rast prihoda odjela hrane i pića za gotovo 20%, poseban je naglasak na regrutaciji zaposlenika sa ekstenzivnim iskustvom u vodećim restoranima i barovima u srodnim ekskluzivnim turističkim destinacijama.

Ulazeći u novu sezonu zapošljavanja, Sunčani Hvar otvara svoja vrata za više od 500 sezonalnih zaposlenika, a s obzirom na gotovo popunjen hotel Amforu već krajem ožujka, prvi sezonski radnici očekuju se sredinom mjeseca. To su prvenstveno lokalni zaposlenici, koji čine kadar stalnih sezonaca koji se u Sunčani Hvar vraća već godinama na iste ili više pozicije, priopćeno je iz Sunčanog Hvara.

Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti i bez izmjena:

 Takva strategija razvoja ljudskih potencijala proizlazi iz fokusa kompanije na održivi razvoj, te uz kontinuirano obrazovanje postojećih ljudskih potencijala, značajno se ulaže i u razvoj i osposobljavanje mladih, stalnih sezonskih radnika s otvorenim mogućnostima stalnog zaposlenja.

 Najveći broj sezonskih radnika sukladno obujmu posla očekujemo krajem svibnja, a dužina trajanja radnog odnosa uvelike ovisi o dužini trajanja sezone, koja je u Sunčanom Hvaru prolongirana do konca listopada. S obzirom na prošlogodišnji rast prihoda odjela hrane i pića za gotovo 20%, poseban je naglasak ove godine na regrutaciji zaposlenika sa ekstenzivnim iskustvom u vodećim restoranima i barovima u srodnim ekskluzivnim turističkim destinacijama.

Svakom sezonskom radniku od strane Sunčanog Hvara omogućen je smještaj u hotelu koji je namjenjen isključivo za smještaj sezonaca, kao i tri obroka dnevno za vrijeme zaposlenja. Plaće su izuzetno  konkurentne u okvirima hrvatske hotelijerske industrije, a svo prodajno osoblje dodatno se motivira kroz razvijenu transparentnu politiku bonusa i priznanja.

Upotrebom novih medija kao što su LinkedIn i Facebook, te razvijanjem online sistema regrutacije, kroz niz kratkih upitnika koji u kraćem vremenskom roku omogućuju utvrđivanje vještina i psiholoških osobina kandidata samo su neki od novih alata kojima se koristimo u ovoj kampanji. Isto tako, s obzirom na udaljenost Hvara, osim već tradicionalnih Dana otvorenih vrata koje organiziramo, nerijetko uži krug kandidata za pozicije voditelja intervjuiramo koristeći Skype.

Svake godine razvijamo nove programe treninga zaposlenika, kao i plan edukacija, kako bismo širili i utvrđivali svoju vlastitu mrežu znanja i vještina u skladu sa vodećim svjetskim trendovima na području hotelskih operacija, Internet marketinga i novih tehnologija u hotelijerstvu.

Krajnji nam je cilj ovogodišnje kampanje da svi naši zaposlenici sukladno svojim interesima, znanjima i vještinama, poslovno iskustvo u Sunčanom Hvaru pretvore u uspješnu dugogodišnju karijeru.

 

Komentari (3)
Pogledajte sve

Hvaru nedostaju hoteli sa SPA ponudom, trgovalčki centar sa ponudom
brendova, heliodrom koji je bolje opremljen…zdravstveni turistički centri,
bolje ceste ktor Grad i zaobilaznica, te proširenje T2 zona u okolnim mjestima ,
tipa MILNA, Zaraće itd..
Što se pak tiče Sv,Nedelje…Plenkovića ne mogu smisliti, pa kad se inapravi
novi tunel, pitanje je ceste uz obalu – još uvijek otvoreno.,…..!

Mozete i meni javiti kako se prijaviti na tom poslu?

Pa kako se prijaviti za posao na Suncanom Hvaru?

New Report

Close