Što je Atlantic radio posljednjih devet mjeseci?

Autor: Poslovni.hr , 30. listopad 2012. u 17:10
Emil Tedeschi (PXL)

Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci 2012. godine ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 3,6 milijardi kuna.

Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci 2012. godine ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 3,6 milijardi kuna, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 5,3 posto, objavljeno je na stranicama Zagrebačke burze. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 10,9 posto na 446 milijuna kuna, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa iznosila 71,2 milijuna kuna, 9,6 posto više u odnosu na isti period 2011.

>>> Ovako Tedeschi objašnjava rast profitabilnosti Atlantica

Rast prihoda od prodaje zabilježila su sva Strateška poslovna područja, a ukupnom rastu najznačajnije su prodonijela Strateška poslovna područja Delikatesni namazi (10,8 posto), Zdravlje i njega (9,8 posto),  Kava (9,4 posto) i Sportska i aktivna prehrana (7,4 posto).  “Uloženi trud zaposlenika i strateško promišljanje menadžmenta rezultirali su rastom prihoda od prodaje Atlantic Grupe u prvih devet mjeseci 2012. godine, dok je fokusom na integraciju i unutarnje sinergije poboljšana profitabilnost Grupe. Posebno nas raduje činjenica da su ovakvi rezultati ostvareni u iznimno teškoj makroekonomskoj situaciji u regiji i šire. I u narednom razdoblju bit ćemo usmjereni na organski rast, optimizaciju troškova te upravljanje rizicima, kako bi se ostvarili zacrtani ciljevi poslovanja”, istaknuo je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

Tijekom prvih devet mjeseci 2012. uspješno se nastavila druga faza integracije Droge Kolinske u sustav Atlantic Grupe, s fokusom na konsolidaciju proizvodnih kapaciteta unutar sustava te je proizvodnja
Multipower pića preseljena od ugovornog proizvoñača u vlastite kapacitete u Rogaškoj Slatini. Menadžment nastavlja s procjenama isplativosti preseljenja ostale uslužne proizvodnje u vlastita
postrojenja. 

U svim poslovnim područjima lansirani su novi proizvodi, dok su postojeći uvedeni na nova tržišta. Primjerice, na hrvatskom tržištu lansirani su novi brendovi izvorske i mineralne vode (Kala i Kalnička)
koji su u segmentu voda zamijenili prijašnje brendove Unique i Kapljica. U regiji je lansiran novi proizvod iz Argeta asortimana – Argeta Delight, dok je novi proizvod iz segmenta pića – Cockta Rossa, zabilježio
odlične rezultate u sezoni. Argeta se iznimnim rezultatima ističe i izvan regije, te u Austriji ima tržišni udio od 26 posto, a asortiman Slatko i slano (Štark) je zahvaljujući distribuciji proširenog asortimana u
Hrvatskoj rastao više nego dvostruko.  

Hrvatsko tržište najveće je pojedinačno tržište Atlantic Grupe s udjelom u ukupnoj prodaji od 27,4 posto, a slijede tržište Srbije s 23,8 posto, Slovenija s 12,4 posto, BiH sa 8,1 posto, ostala regionalna tržišta sa
6,3 posto te ključna zapadnoeuropska tržišta s 8,4 posto. Tržište Rusije i istočne Europe s udjelom od 4,6 posto u prihodima od prodaje bilježe najveći rast od 36,1 posto. Ostala tržišta sudjeluju u prihodu s 9
posto.

Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 73,1 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 15,5 posto, prihod od prodaje ljekarničkog lanca Farmacia sa 6,1 posto, dok proizvodi koje
Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 5,3 posto prodaje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close