Riječki i pulski navozi grade 20 brodova i traže stotine radnika

Autor: Poslovni.hr , 14. svibanj 2015. u 08:40
Photo: Dusko Marusic/PIXSELL

Knjiga narudžbi cijele Uljanik grupe popela se na ukupno 20 srednje i vrlo složenih brodova, čime su popunili kapacitete do polovice 2018. godine.

Uljanik grupa potpisala je ugovore za gradnju dva nova broda za prijevoz automobila sa norveškom grupacijom Siem Shipping. Riječ je o brodovima velikog kapaciteta koji će na 13 paluba moći prevoziti 7.000 automobila, a nastavak su serije od tri istovjetna car-carriera koje su Puljani sa istim naručiteljem ugovorili u rujnu prošle godine.

Ovime se sjevernojadranski brodograditelji, a naročito pulski, ponovno vraćaju u segment gradnje car-carriera u kojem su prije desetak godina držali značajan udio na svjetskom tržištu.

Iz Pule ističu kako je riječ o značajnom poslu za cijelu grupu jer, napominju, brodovi će se graditi i na pulskim i na riječkim navozima.

Knjiga narudžbi cijele Uljanik grupe popela se na ukupno 20 srednje i vrlo složenih brodova, piše Novi list, čime su popunili kapacitete do polovice 2018. godine. Taj novi poslovno-proizvodni ciklus, kako ga detektira direktor Uljanikove tvrtke Poslovno-informacijski sustavi Hrvoje Markulinčić, svoj će puni zamah početi poprimati u rujnu ove godine, a u ovom su trenutku u Uljanik grupi intenzivirali i nastojanja u cilju pridobijanja mladih i stručnih kadrova.

"Za složene brodove kakve imamo u našoj knjizi narudžbi, među kojima je nastavak programa dredgera i kabelopolagača za Jan De Nula, potom off-shore platforma, samoiskrcavajući bulk-carrier, aktualni car-carrieri, brod za prijevoz žive stoke, ro-pax za Kaspij ili, pak, tankeri za prijevoz asfalta, potrebni su nam visoko kvalificirani proizvodni radnici, ali i visokoobrazovani stručnjaci, inženjeri", kaže Markulinčić. Nakon više godina pauze i obustave zbog poznate 'suše' i krize na navozima, u Uljanik grupi sada ponovno pokreću program stipendija.

"Za studente, prvenstveno brodogradnje, ali i ostalih studija tehničkih fakulteta, početne bi se stipendije trebale kretati oko 1.600 kuna dok će za one sa boljim ocjenama iste biti i značajno veće. Za studij brodogradnje gotovo da nemamo limita u broju stipendija", ističe Markulinčić oko ponovno aktualizirane incijative za privlačenje mladih i visokokvalificiranih kadrova u pulsko i riječko brodogradilište.

Novi list neslužbeno doznaje da će samo u Uljanik grupi trebati 500 kvalificiranih radnika.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Kak se zove ta dionica ?

[emo_palacg][emo_palacg]

New Report

Close