Ricardo ulaže 10 milijuna eura u nove kamione i logistiku

Autor: Darko Bičak , 05. veljača 2015. u 22:01
Milan Vrdoljak i Darko Rimac, članovi Uprave i suvlasnici prijevozničke tvrtke Ricardo, Foto: MARKO MRKONJIĆ/PIXELL

Za 50 novih tegljača tvrtka će trebati i 70 profesionalnih vozača.

Tvrtka Ricardo iz Darde pokraj Osijeka je jedan od najvećih cestovnih prijevoznika u Hrvatskoj s voznim parkom većim od 220 vozila, a tijekom ove godine povećati će se za dodatnih 50 kamiona. Kako pojašnjava Milan Vrdoljak, predsjednik Uprave i suvlasnik tvrtke, novi tegljači će im stići u tri tranše – 20 do kraja veljače, 15 njih u travnju, a ostatak do kraja lipnja.

Velika investicija

Ukupna investicija u nove kamione, kao i u proširenje logističko-distributivnog centra u Dardi, iznositi će 10 milijuna eura. Riracrdo je raspisao natječaj za nove vozače, kojih će trebati ukupno 70-ak, a zanimljivo je da traže 30 vozača bez radnog iskustva. “Želimo dati priliku mladim ljudima koji imaju položenu kategoriju i zadovoljavaju uvijete, ali nemaju radnog iskustva. Na taj način ćemo odgajati vlastite vozače na kojima će se temeljiti naše buduće poslovanje”, kaže Vrdoljak. Dodaje da nemaju problema s pronalaženjem dovoljnog broja šofera jer nisu vezani isključivo uz osiječki bazen već im dolaze zaposlenici iz čitave Hrvatske.

U toj slavonskoj prijevozničko-logističkoj tvrtki objašnjavaju da im se trenutačno na hrvatsko tržište odnosi 60 posto ukupna prihoda, a na izvoz 40 posto. Najznačajnija tržišta na kojem djeluje njihova flota kamiona zapadna je Europa, odnosno Njemačka, Austrija, Nizozemska i Belgija. ”Vozimo i po regiji i istočnoj Europi, ali to je samo po specijalnim narudžbama. Nemamo standarne ture po tim zemljama. Rusiju, primjerice, možemo pokreti ako klijent to traži, ali se za svaki takav posao dogovaraju specifični uvjeti”, kažu u Ricardu.

Tvrtku su 1992. godine osnovali Milan Vrdoljak i Darko Rimac, danas predsjednik i član Uprave, s primarnom djelatnošću maloprodaje. No, tijekom godina Ricardo je proširio svoju djelatnost na skladištenje, transport i distribuciju te proizvodnju voća i prirodnog soka. U sektor transporta Ricardo ulazi 2002. godine te vremenom transport, skladištenje i distribucija postaju temeljna djelatnost tvrtke u kojoj danas ostvaruju oko 80 prihoda prihoda, uz prosječnu godišnju stopu rasta od 35 posto.Potkraj 2011. u poslovnoj zoni Darda dovršena je gradnja distribucijsko-poslovnog kompleksa, kako sami kažu, u skladu s najvišim standardima čuvanja i manipulacije hrane, u čiju je gradnju uloženo 20 milijuna kuna.

Akvizicija Beljetransa

Rast je nastavljen i u 2014. kupnjom Beljetransa, tvrtke iz koncerna Agrokor s modernim voznim parkom, posebno u segmentu specijalnih prijevoza za potrebe poljoprivredne proizvodnje te Ricardo, kako procjenjuju u samoj kompaniji, time postaje najveći cestovni prijevoznik u Hrvatskoj, ali i široj regiji. Tvrtka je 2014. završila s prihodom od 182 milijuna kuna, a što je rasto od 100 posto u odnosu na 2013.v

Komentirajte prvi

New Report

Close