Rast portfelja Marsa u rukama Atlantica

Emil Tedeschi, vlasnik Atlantic Grupe/Goran Stanzl/PIXSELL Emil Tedeschi, vlasnik Atlantic Grupe/Goran Stanzl/PIXSELL

Dokazali se na Wrigley asortimanu s kojim je RH jedno od tržišta s najvećom potrošnjom u svijetu.

Atlantic Grupi u fokusu je daljnje unaprjeđenje njegove pozicije vodećeg regionalnog distributera robe široke potrošnje.

Tek što su u Srbiji preuzeli distribuciju Red Bulla, u Hrvatskoj od veljače kreću i s distribucijom tri nove kategorije proizvoda Marsa - čokoladni program, prehrambene proizvoda i proizvode za kućne ljubimce. Upravo preuzimanje distribucije ukupnog portfelja Marsa na hrvatskom tržištu 'okidač' je za rast ukupnog poslovanja Atlantica. Ugovor je vrijedan više od 100 milijuna kuna, i toliko dodatnih prihoda Atlantic očekuje u 2018.

No, od novog partnerstva u distribuciji očekuje i da će rezultirati s povećanjem tržišnih udjela proizvoda iz Marsovog asortimana i rastom po višim stopama od njihovih pojedinačnih kategorija.  Nova faza suradnje kreće nakon 10 odličnih godina u kojima se Atlantic istaknuo po rezultatima distribucije Wrigley asortiman. Iako on 2008. postaje dio Mars kompanije, Wrigley ostaje u domeni Atlantica te Tedeschijeva kompanija operirajući s njime još od 1991. bilježi prestižne brojke čak i u svjetskim razmjerima.

 

100 milijuna

kuna vrijedan je ugovor o distribuciji portfelja Marsa u RH

To nam je, uz odabir Atlantica kao najboljeg ponuditelja upravo na natječaju koji je tvrtka Mars Hrvatska raspisala, potvrđeno u odgovoru koji potpisuje Glavni direktor Strateškog distribucijskog područja Hrvatska u Atlantic Grupi Slaven Romac. Da je na Wrigley asortimanu Atlantic lansiran kao partner od kojega se očekuje nastavak izvrsne suradnje, smatra i Darja Šušteršič, direktorica tržišta Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mars.

"Atlantic Grupa odabrana je kao najbolji kandidat na natječaju za službenog distributera cijelog asortimana koji je provela kompanija Mars d.o.o. Hrvatska. Ono što je sigurno prevagnulo jest vrhunska usluga distribucije u svim formatima trgovine, o čemu svjedoči izravno iskustvo suradnje s Wrigley-jem posljednjih 26 godina, tijekom kojih se upravo Hrvatska uspostavila kao jedno od tržišta s najvećom potrošnjom ovih proizvoda na svijetu", kaže Romac. 

Jačanje distribucijskog poslovanja i kroz rast prodaje i novim ugovorima s principalima, pojašnjava, dio je Atlanticove poslovne strategije. "Poseban naglasak ima u našoj regiji, gdje smo poziciju vodećeg distributera potvrdili i ovim i nedavnim ugovorom za distribuciju Red Bulla u Srbiji. Ono na što smo mi kao distributer posebno ponosni jest ista razina visoko razvijene usluge na svim tržištima u regiji, gdje također vidimo prostor za jačanje poslovanja u budućnosti", ističe Romac. Novi Atlanticov principal, s rokom koji je nepoznanica, globalna je kompanija s 35 milijardi dolara prihoda u 80-ak zemalja.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!