Navedena suradnja omogućit će Mülleru daljnje jačanje svoje prisutnosti i pozicije na hrvatskom tržištu, dok će Konzumu osigurati daljnji fokus na core business.
"U skladu s najavljenom poslovnom strategijom snažnog fokusa na osnovnu djelatnost, donesena je odluka o izlasku Konzuma iz segmenta drogerija. Vjerujem da smo u drogerijskom lancu Müller pronašli pouzdanog partnera koji će na zadovoljstvo naših potrošača u narednom razdoblju dodatno razvijati drogerije i njihovo poslovanje. Konzum će kao tržišni lider, u 2017. godini koja je ujedno i godina obilježavanja Konzumovog 60-tog rođendana, i dalje raditi na ukupnom unapređenju svog poslovanja, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sito je pocelo “curiti”, sto ce od svega ostati jako je upitno. Ima li jos icega po kunu? Ako nema onda ce biti jako lose!
Gazda nema više potrebe za šminkom svoga gazdinstva, ionako je svima jasno što je ispod face liftinga
konzum je ionako već napola tesco
Gospodine uslisi nas.
konzum je ionako već napola tesco
Uključite se u raspravu