Nizozemci raskinuli ugovor o gradnji broda s Brodosplitom

Photo: Ivana Ivanovic/PIXSELL Photo: Ivana Ivanovic/PIXSELL

Nizozemska kompanija Jumbo Shipping, za kojeg je Brodosplit gradio brod za prijevoz teških tereta, raskinula je ugovor sa splitskim škverom, potvrđeno je danas Hini u toj splitskoj tvrtci.

 Nizozemska kompanija Jumbo Shipping, za kojeg je Brodosplit gradio brod za prijevoz teških tereta, raskinula je ugovor sa splitskim škverom, potvrđeno je danas Hini u toj splitskoj tvrtci.

U vrlo šturom odgovoru, iz Brodosplita su izvijestili kako je nizozemska tvrtka jednostrano raskinula ugovor za Novogradnju 473.

"Nakon otkazivanja ugovora, Brodosplit poduzima sve mjere potrebne za zaštitu svojih interesa. Suočili smo se s nužnošću pronalaženja rješenja povrata uplaćenih avansa, za što smo osigurali veliki dio, dok ćemo manji dio, vjerujemo, riješiti vrlo brzo i time dovesti u sigurnu zonu državne garancije za povrat avansa koje su 2011. bile izdane za potrebe ugovora za gradnju te novogradnje. Gradnja drugog broda se nastavlja redovnom dinamikom", odgovoreno je iz Brodosplitova odjela za odnose s javnošću.

U medijima se navodi kako je još 31. svibnja istekao produljeni rok za predaju prvog 'heavy liftera' nizozemskoj tvrtki Jumbo Shipping. S obzirom da Nizozemcima brod nije predan do produženog roka, povukli su svoj nadzorni tim iz Brodosplita i naposljetku raskinuli ugovor.

Neki mediji su u svojim izviješćima naveli kako će se sada najvjerojatnije aktivirati 250 milijuna kuna "teško" jamstvo koje bi trebalo biti naplaćeno iz državnog proračuna.

Što će se dogoditi sa drugim 'heavy lifterom', koji bi trebao Nizozemcima biti isporučen krajem ove godine, još nije poznato. Za produljenje roka izgradnje navodno je već naplaćeno 40 milijuna kuna iz državnog proračuna, navode mediji.

Komentari (6)
  • Marx
    Marx 21:56 11.6.2014.

    Za osi3

    Moram Vam skrenuti pažnju na neke činjenice. Prvo, Hrvatska nema niti jedan - ama baš niti jedini jedan medij od ugleda i značaja. Niti jedan tjednik, niti jedan dnevnik, niti jedan radio i niti jednu TV. Ništa. Medijski kriteriji su stravično niski i zato ih ima toliko. Zato HTV ima oko 3.000 “zaposlenih” ali će srećom imati manje od 500 (a la Grčka).

    Drugo, njihova glavna aktivnost je tzv. “pumpanje histerije” - sve je sračunato samo na to da uvijek izazove što više uzrujavanja bilo pozitivnog (euforija) ili negativnog (histerija).

    I treće, nemoguće je objaviti bilo kakve neugodne istine u bilo kojem od njih. Stranci se rugaju da ih mediji u Hrvatskoj podsjećaju na reklamu za hrvatski turizam: mala zemlja za veliki odmor u kojoj je sve lijepo i dobro dok ti nešto ili netko ne zareba. Tako je i s medijima: sve je lijepo i dobro dok ne treba objaviti neku neugodnu istinu.

    Zato niste nikada našli niti jedan jedini članak o tome kako je “restrukturiran” Brodosplit i posebno o tome kako se oslobodio svojih ogromnih dugova.

  • Sokrat
    Sokrat 21:17 11.6.2014.

    Vlasnik ove firme je židov. Ima sigurno sve pravno pokriveneo. Čekao je da se probiju svi termini potrebni za iskakanje iz ugovora. Nema se tu više što reći osim da bi ovi brodovi bili isporučeni već davno da su stručnjaci i znalci ostali u škveru i da nije “privatiziran”. Normalno da će nizozemci aktivirati garancije koje će valjda Vrdoljak spriječiti. Ha ha ha. Linić se spasio u pravo vrijeme.
    Sa tim novcima se mogao nagraditi Pelješki most, mislim garancijama.

  • Frankie
    Frankie 16:58 11.6.2014.

    A Škverani slave šta su ovi raskinili ugovor i govore kako su zaradili. Govore da je ovo iza Amorelle najveci uspjeh splitskog skvera. Kazu da je Debeljak uplatija misu da raskinu ugovor i za drugi brod jer ce tako zaradit jos 12 miljuna eura.

    http://www.slobodnadalmacija.hr/Novosti/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/247771/Default.aspx [slobodnadalmacija.hr]

Pogledaj ostale komentare na temu
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!