Nakon ulaganja crikvenički Jadran od gubitaša postao profitabilan i široke ruke prema radnicima

Autor: Suzana Varošanec , 05. studeni 2019. u 11:36
Foto: Nel Pavletic/PIXSELL

Crikvenički hotelijer Jadran, nakon što je lanjsku poslovnu godinu završio s gubitkom, zabilježio je u prvih devet mjeseci veće prihode za 22% nego lani u usporedbom razdoblju, kao i neto dobit u iznosu od 22 milijuna kuna (+74%), dok je radnicima uz veće plaće podijelio i nagrade za uspješan rad.

Prema riječima predsjednika Uprave Jadrana Gorana Fabrisa,u prvih devet mjeseci prihodi od smještaja bili su 18% veći nego lanjski, a prihodi od najma za čak 51%.

"Posebni nas veseli povećani prihodi u špici glavne turističke sezone. Tako smo u kolovozu, kada su bili u funkciji svi novouređeni kapaciteti u hotelima i kampovima, zabilježili porast prihoda od čak 37%, iako se i kod nas, kao i u drugima destinacijama na Jadranu, osjećao manjak gostiju u odnosu na prošlu godinu“ – kaže  Fabris napominjući da su u konsolidaciji tvrtke veliku pozornost posvetili, uz poboljšanje kvalitete usluga, povećanju učinkovitosti na svim razinama.

"Zato su se dobri rezultati odrazili i na primanjima naših zaposlenika. Uz 6%-tni  stimulativni dodatak na plaću, svakom zaposleniku isplatili smo i po dodatnih tisuću kuna nagrade s plaćama za lipanj, srpanj i kolovoz“, ističe Fabris. 

Lani su tvrtku preuzela dva obvezna mirovinska fonda PBZ Croatia osiguranje  i Erste plavi koji su za razvoj kompanije osigurali oko 450 milijuna kuna. Uz maticu iz Crikvenice u Grupi Jadran još su i Club Adriatic iz Baškog polja te od ljetos i Stolist, tako da ona upravlja s deset hotela različitih kategorija i tri kampa na području Crikvenice i Makarske. Dodaju li se tome i paviljoni i depandanse nekih od hotela, raspolažu s više od 1.600 smještajnih jedinica u ponudi gostima, dok je u kampovima na raspolaganju više od 1.100 parcela. Matično društvo, pak, vodeća je turistička tvrtka na vinodolsko-crikveničkoj i makarskoj rivijeri koja se pohvalila sa sve boljim poslovnim rezultatima. U prvih devet mjeseci ukupni poslovni prihodi iznosili su 101,3 milijuna kuna, što je navedeno povećanje od 22% u odnosu na isto razdoblje lani. No, posebno uspješno bilo je treće tromjesečje, u kojem su prihodi bili 26% veći nego u tom razdoblju prošle godine.

Rast prihoda u najvećoj mjeri rezultat je novog investicijskog ciklusa, koji je, s povećanjem konkurentnosti, odnosno povećanjem kvalitete usluga i podizanjem kategorije smještaja u hotelima i kampovima, omogućio povećanje cijena, navodi se u njihovom priopćenju. 

Pritom se ističe da sve bolje rezultate poslovanja tvrtka ostvaruje unatoč činjenici da dio smještajnih kapaciteta zboga radova na njihovu uređenju nije bio u funkciji tijekom jednog dijela godine. Inače, dio njihovih objekata dočekao je turističku sezonu obnovljen i osvježen. Takav je primjer luksuznog hotela Katarina u Selcu kojem je obnovljeno južno pročelje te je wellness centar upotpunjen novoizgrađenim unutarnjim bazenom. Navode i da su novost preuređeni vanjski bazeni hotela Katarina, čija ukupna površina prelazi tisuću četvornih metara, što ih čini jednim od najvećih na ovom dijelu rivijere, a otvoreni su i za vanjske goste.

Sve smještajne jedinice hotela Omorika zajedno s novim depandansama te kompleks paviljona Resorta Ad Turres, dobili su ovoga proljeća potpuno novi izgled. U obnovu i uređenje objekata uloženo je dosad ukupno oko 106,5 milijuna kuna. Prema riječima predsjednika  Fabrisa, radovi su nastavljeni ove jeseni.

Komentirajte prvi

New Report

Close