Nakon ulaganja crikvenički Jadran od gubitaša postao profitabilan i široke ruke prema radnicima

Foto: Nel Pavletic/PIXSELL Foto: Nel Pavletic/PIXSELL

Crikvenički hotelijer Jadran, nakon što je lanjsku poslovnu godinu završio s gubitkom, zabilježio je u prvih devet mjeseci veće prihode za 22% nego lani u usporedbom razdoblju, kao i neto dobit u iznosu od 22 milijuna kuna (+74%), dok je radnicima uz veće plaće podijelio i nagrade za uspješan rad.

Prema riječima predsjednika Uprave Jadrana Gorana Fabrisa,u prvih devet mjeseci prihodi od smještaja bili su 18% veći nego lanjski, a prihodi od najma za čak 51%.

"Posebni nas veseli povećani prihodi u špici glavne turističke sezone. Tako smo u kolovozu, kada su bili u funkciji svi novouređeni kapaciteti u hotelima i kampovima, zabilježili porast prihoda od čak 37%, iako se i kod nas, kao i u drugima destinacijama na Jadranu, osjećao manjak gostiju u odnosu na prošlu godinu“ - kaže  Fabris napominjući da su u konsolidaciji tvrtke veliku pozornost posvetili, uz poboljšanje kvalitete usluga, povećanju učinkovitosti na svim razinama.

"Zato su se dobri rezultati odrazili i na primanjima naših zaposlenika. Uz 6%-tni  stimulativni dodatak na plaću, svakom zaposleniku isplatili smo i po dodatnih tisuću kuna nagrade s plaćama za lipanj, srpanj i kolovoz“, ističe Fabris. 

Lani su tvrtku preuzela dva obvezna mirovinska fonda PBZ Croatia osiguranje  i Erste plavi koji su za razvoj kompanije osigurali oko 450 milijuna kuna. Uz maticu iz Crikvenice u Grupi Jadran još su i Club Adriatic iz Baškog polja te od ljetos i Stolist, tako da ona upravlja s deset hotela različitih kategorija i tri kampa na području Crikvenice i Makarske. Dodaju li se tome i paviljoni i depandanse nekih od hotela, raspolažu s više od 1.600 smještajnih jedinica u ponudi gostima, dok je u kampovima na raspolaganju više od 1.100 parcela. Matično društvo, pak, vodeća je turistička tvrtka na vinodolsko-crikveničkoj i makarskoj rivijeri koja se pohvalila sa sve boljim poslovnim rezultatima. U prvih devet mjeseci ukupni poslovni prihodi iznosili su 101,3 milijuna kuna, što je navedeno povećanje od 22% u odnosu na isto razdoblje lani. No, posebno uspješno bilo je treće tromjesečje, u kojem su prihodi bili 26% veći nego u tom razdoblju prošle godine.

Rast prihoda u najvećoj mjeri rezultat je novog investicijskog ciklusa, koji je, s povećanjem konkurentnosti, odnosno povećanjem kvalitete usluga i podizanjem kategorije smještaja u hotelima i kampovima, omogućio povećanje cijena, navodi se u njihovom priopćenju. 

Pritom se ističe da sve bolje rezultate poslovanja tvrtka ostvaruje unatoč činjenici da dio smještajnih kapaciteta zboga radova na njihovu uređenju nije bio u funkciji tijekom jednog dijela godine. Inače, dio njihovih objekata dočekao je turističku sezonu obnovljen i osvježen. Takav je primjer luksuznog hotela Katarina u Selcu kojem je obnovljeno južno pročelje te je wellness centar upotpunjen novoizgrađenim unutarnjim bazenom. Navode i da su novost preuređeni vanjski bazeni hotela Katarina, čija ukupna površina prelazi tisuću četvornih metara, što ih čini jednim od najvećih na ovom dijelu rivijere, a otvoreni su i za vanjske goste.

Sve smještajne jedinice hotela Omorika zajedno s novim depandansama te kompleks paviljona Resorta Ad Turres, dobili su ovoga proljeća potpuno novi izgled. U obnovu i uređenje objekata uloženo je dosad ukupno oko 106,5 milijuna kuna. Prema riječima predsjednika  Fabrisa, radovi su nastavljeni ove jeseni.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve