'Možemo konkurirati inozemnim proizvođačima na stranom tržištu'

Proizvode koje je upravo prezentirala u Koreji, Vindija je predstavila i na Snazi hrvatske hrane/Davor Višnjić/PIXSELL Proizvode koje je upravo prezentirala u Koreji, Vindija je predstavila i na Snazi hrvatske hrane/Davor Višnjić/PIXSELL

Sajam Seoul Food 2015, s više od 52.000 posjetitelja, bio je jedinstvena prilika da se hrvatska prehrambena industrija zajednički promovira.

Prehrambena industrija Vindija proteklog je tjedna bila u društvu hrvatskih kompanija koje su se predstavile na najvećem azijskom sajmu hrane i pića Seoul Food 2015 pred više od 52.000 posjetitelja.

Na tom dalekom tržištu Vindija je promovirala asortiman nagrađivanih sireva te paniranih i pečenih proizvoda Cekin i Vindon, a neke od spomenutih imale su prilike upoznati i sudionici konferencije Snaga hrvatske hrane 12. svibnja u Zagrebu. 

Nove poslovne prilike
"Ovo je jedinstvena prilika da hrvatska prehrambena industrija zajednički promovira svoje proizvode i svoju zemlju na Dalekom istoku te ćemo je maksimalno iskoristiti kako bismo ostvarili što veći broj kontakata i otvorili neke nove poslovne prilike", poručio je po povratku iz Koreje Alan Mravlinčić, direktor nabave Grupe Vindija, podsjetivši kako je ova kompanija snažno orijentirana na izvoz - prisutna je na više od 12 stranih tržišta.  Kad je riječ o Europskoj uniji, njihovi se proizvodi na to tržište, kažu,  izvoze već 20 godina.

"Neprestani rast izvoza Vindije dokaz je da domaća prehrambena industrija kvalitetom svojih proizvoda itekako može konkurirati stranim proizvođačima na vanjskom tržištu", napominju u ovoj kompaniji. Ipak, upozoravaju, na domaćem tržištu ovaj tip industrije u proteklih nekoliko godina suočava se s nizom izazova. "Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju otvoren je put na domaće tržište cjenovno konkurentnijim proizvodima stranih tvrtki, što u situaciji gospodarske krize i oslabljene kupovne moći značajno utječe na odabir potrošača", poruka je vodećih ljudi Vindije.

Kako bi premostila postojeće izazove i pretvorila ih u prednosti, napominju, domaća prehrambena industrija mora i dalje ulagati u prepoznatljivost, kvalitetu, tehnologiju, edukaciju i promociju svojih proizvoda na domaćem tržištu. "Važno je i jačati svijest potrošača o potrebi iskazivanja podrške domaćoj proizvodnji kroz kupnju proizvoda, jer time izravno mogu utjecati na stabilnost domaćeg gospodarstva i očuvanje radnih mjesta", zaključuju. 

Posao za 4000 ljudi
Inače, grupa Vindija u ovom trenutku zapošljava preko 4000 radnika, surađuje s preko 2000 kooperanata i više od 500 vozača distributera, a u sklopu svog proizvodnog asortimana od preko 1000 proizvoda. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!