Ledo, vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda i smrznute hrane uvrstio se u krug malobrojnih regionalnih kompanija na globalnoj razini koje se uspješno nose i sa najmoćnijom svjetskom konkurencijom u segmentu sladoleda. Naime, najnovije istraživanje Euromonitora pokazalo je da Ledo, unatoč tržišnim 'udarima' moćne konkurencije čvrsto održava visoki udjel na području cijele Adria regije.
Svjetsko tržište sladoleda i smrznutih deserata procijenjeno je na 76,4 milijarde dolara, a na njemu se jasno ističe položaj Agrokora, odnosno Leda i to na tržištima Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Kosova, pohvalili su se danas iz te kompanije.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu