Ledo sa sladoledima tržišni predvodnik u zemljama Adria regije

Autor: Božica Babić , 03. ožujak 2016. u 12:12
Foto: Daniel Kasap/PIXSELL

Istraživanje Euromonitora potvrdilo je da Ledo i u tako snažnoj konkurenciji svjetskih kompanija može biti tržišni lider.

Ledo, vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda i smrznute hrane uvrstio se u krug malobrojnih regionalnih kompanija na globalnoj razini koje se uspješno nose i sa najmoćnijom svjetskom konkurencijom u segmentu sladoleda. Naime, najnovije istraživanje Euromonitora pokazalo je da Ledo, unatoč tržišnim 'udarima' moćne konkurencije čvrsto održava visoki udjel na području cijele Adria regije.

Svjetsko tržište sladoleda i smrznutih deserata procijenjeno je na 76,4 milijarde dolara, a na njemu se jasno ističe položaj Agrokora, odnosno Leda i to na tržištima Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Kosova, pohvalili su se danas iz te kompanije.

"Istraživanje Euromonitora potvrdilo je da Ledo i u tako snažnoj konkurenciji svjetskih kompanija može biti tržišni lider. Adria regija naše je primarno tržište, na njemu već desetljećima čvrsto držimo poziciju. U posljednjih nekoliko godina napravili smo značajne iskorake te stekli vrijedna iskustva i u udaljenijim zemljama, uključujući i Sjedinjene Američke Države koje su jedno od najzahtjevnijih svjetskih tržišta“, ističe Dario Vrabec, predsjednik Uprave Leda. 

Vrabec iznosi da Ledo  kontinuirano i intenzivno ulaže u razvoj novih proizvoda te svake godine na tržištu predstavlja brojne novitete koji se uvijek temelje na inovacijama. Na to je nedavno, kaže, ukazao i Mintel, svjetski poznata globalna kompanija za business intelligence, objavivši opsežnu analizu portfelja Ledo proizvoda.

Ledo, podsjeća prvi čovjek tvrtke, osnažuje i svoje međunarodno poslovanje, izvozeći proizvode u više od 20 europskih, afričkih i azijskih zemalja. Ukupno izvoze trećinu proizvodnje na dvadesetak tržišta, među kojima su i Ujedinjeni Arapski Emirati, Libija i Azerbejdžan. Po količinama, najvažnija izvozna tržišta Leda su Mađarska i Slovenija, potom Norveška i SAD, gdje Ledo surađuje s Krogerom, drugim najvećim američkim i petim najvećim svjetskim maloprodajnim lancem. Uz Kroger, Ledo surađuje s još nekim velikim svjetskim kompanijama, kao što su britanski Tesco, norveški Diplom Is te IFFCO Unipex Dairy iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, za koje proizvodi premium sladolede, navodi predsjednik Uprave.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close