Hrvatski Telekom (HT) uveo je novi jedinstveni produkt i korporativni brend pod kojim će ubuduće pružati sve svoje usluge i koji se vizualno predstavlja kroz logotip 'T', izvijestili su danas iz HT-a.
Novi brend i logotip uveli su, kako napominju, u skladu sa svojim usmjerenjem kompanije koja pokreće online društvo i digitalno gospodarstvo u Hrvatskoj i regiji te uvođenjem naprednih konvergentnih ponuda usluga mobilne i fiksne telefonije.
HT time, po riječima direktora Odjela za upravljanje ponudom fiksnih i konvergentnih usluga Richarda Breškovića, korisnicima želi pružati objedinjene usluge fiksne i mobilne telefonije kroz nove pakete MAXobitelj jer je istraživanje pokazalo da korisnici žele takve usluge.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Zanima me koliko se to platilo, i da li će radi toga poskupiti usluge u T – u?
S potovanjem
Mic po mic Masonerija izbacuje nacionalni predznak ,,H,,rado bih poslušao Gosp.Borisa Ljubičića njegovo mišljenje o ovoj destrukciji naše države.[emo_bijesan]
Uključite se u raspravu