HT s novim vizualnim logotipom ‘T’

Autor: Poslovni.hr/Hina , 15. studeni 2013. u 17:31
Screenshot

Hrvatski Telekom (HT) uveo je novi jedinstveni produkt i korporativni brend pod kojim će ubuduće pružati sve svoje usluge i koji se vizualno predstavlja kroz logotip ‘T’, izvijestili su danas iz HT-a.

Hrvatski Telekom (HT) uveo je novi jedinstveni produkt i korporativni brend pod kojim će ubuduće pružati sve svoje usluge i koji se vizualno predstavlja kroz logotip 'T', izvijestili su danas iz HT-a.

Novi brend i logotip uveli su, kako napominju, u skladu sa svojim usmjerenjem kompanije koja pokreće online društvo i digitalno gospodarstvo u Hrvatskoj i regiji te uvođenjem naprednih konvergentnih ponuda usluga mobilne i fiksne telefonije.

HT time, po riječima direktora Odjela za upravljanje ponudom fiksnih i konvergentnih usluga Richarda Breškovića, korisnicima želi pružati objedinjene usluge fiksne i mobilne telefonije kroz nove pakete MAXobitelj jer je istraživanje pokazalo da korisnici žele takve usluge.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Zanima me koliko se to platilo, i da li će radi toga poskupiti usluge u T – u?

S potovanjem

Mic po mic Masonerija izbacuje nacionalni predznak ,,H,,rado bih poslušao Gosp.Borisa Ljubičića njegovo mišljenje o ovoj destrukciji naše države.[emo_bijesan]

New Report

Close