I profitabilni telekomunikacijski divovi počeli su osjećati krizu, poput Hrvatskog telekoma koji je u petak izvijestio o značajnijem padu u prihoda i dobiti. Razlog lošijih rezultata nalazi se prije svega u recesiji i njome povezanom padu kupovne moći građana koji štede na svakom koraku pa tako i na telefoniranjui slanju SMS poruka.
"To je temeljni razlog pada prihoda", kaže Krešimir Alić, voditelj istraživanja IDC Adriatic, tvrtke specijalizirane za istraživanje telekomunikacijskog tržišta. Drugi razlog je ono što Alić naziva "regulatornim pristiscima", odnosno jedinstvenim regulatornim pravilima za cijelo tržište EU, čemu se pridružila i Hrvatska nakon 1. srpnja i u skladu s njima smanjila cijene roaming usluga koji su bili izdašni izvor prihoda domaćih kompanija. One će se u narednom razdoblju stoga suočiti s još snažnijim padom prihoda i dobiti, što su prije njih doživjeli njihovi vlasnici iz Austrije, Njemačke i Švedske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pa što se onda još čeka. Okreneti se već jednom prema energetici, ali ne samo njoj.
Uključite se u raspravu