Hrvatska franšiza Surf’n’Fries otvorila dva nova objekta u Rusiji

Foto: Goran Kovačić / Pixsell Foto: Goran Kovačić / Pixsell

Rusija je zasad najveći potencijal među 16 zemalja u kojima su prisutni s 55 poslovnih jedinica – u Moskvi im je upravo odobreno i nekoliko lokacija u tamošnjim trgovačkim centrima.

Nakon pilot-objekta na jednoj od mnogobrojnih željezničkih stanica u Moskvi, jedna od najuspješnijih i najbrže rastućih hrvatskih franšiza Surf’n’Fries, koju su prije osam godina pokrenuli Riječani Andrija Čolak i Denis Polić, na ruskom je tržištu upravo otvorila dva nova objekta – i to na aerodromu Šeremetjevo.

Njemačka drugo tržište

Rusija je zasad najveći potencijal među 16 zemalja u kojima su prisutni s 55 poslovnih jedinica – u Moskvi im je upravo odobreno i nekoliko lokacija u tamošnjim trgovačkim centrima. – Rusi su naučeni brzo djelovati. Kod njih se sve bazira na velikim brojkama tako da su razgovori o otvaranju jedne lokacije rijetki. Ovdje svi razmišljaju o otvaranju nekoliko desetaka jedinica – kaže Polić.

Novi vizualni identitet

Ukupni potencijal ruskog i kazahstanskog tržišta za koje su lani potpisali ugovor podrazumijeva otvaranje 300 do 400 lokacija u sljedećih pet godina. Drugo najbrže rastuće franšizno tržište im je njemačko gdje imaju i tri nova franšizera, a prvi put otvoren je i “shop-in-shop” format na benzinskoj postaji u Stuttgartu.

– Jovica Vejnović, naš master-franšizer za Njemačku, taj je koncept predstavio na specijaliziranom sajmu za benzinske postaje. Reakcije su bile odlične. Pokaže li se i pilot uspješnim, kreće se s otvaranjem još 15-ak objekata na tamošnjim benzinskim postajama – otkriva Polić.

Od novih tržišta otkrivaju još i Južnoafričku Republiku gdje su u završnoj fazi potpisivanja ugovora koji bi im omogućio otvaranje prvog objekta krajem ove godine, dok se u svibnju jedan otvara u Dubaiju. Proširili su se i na tržište Irana kad je izašao iz međunarodne izolacije; 80 milijuna stanovnika golem je potencijal, a u pregovorima su i za ulazak u SAD i Kinu te rade i na novim proizvodima.

U Hrvatskoj je i dalje naglasak na sezonskom tipu poslovanja i to najviše kroz Surf’n’Fries-Mobile. Za taj je format potrebno manje od 10.000 eura da bi se pokrenuo vlastiti posao, a ulaganje se vraća već u prvoj sezoni. No, kako je dvojac razvio i niz drugih franšiznih formata, Surf’n’Fries StandAlone i Surf’n’Fries Shop-In-Shop, spremni su odgovoriti na svaki izazov u toj branši, čime su stali uz bok svih velikih svjetskih brendova.

Lanjska je godina bila vrlo važna za poduzetnički dvojac jer su, nakon sedam godina poslovanja, uvodili i novi vizualni identitet brenda, što je uključivalo i promjenu ambalaže.

Zanimljiva su bila i otvaranja Surf’n’Fries Storea u Beču za koja su nositelji franšize novac prikupljali i crowdfundingom. Ove godine, pak, ponuda im je obogaćena i gurmanskim pomfritom te raznim vrstama topinga s pet različitih vrsta soli, što će ih, kako tvrdi Polić, još više diferencirati od konkurenata na tržištu.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!