Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Gavrilović ugovorio nove poslove u Austriji, ušao u Spar i Metro

Autor: Marta Duić
12. listopad 2016. u 14:20
Podijeli članak —
Na policama trgovačkih lanaca naći će se proizvodi premium segmenta

Na policama trgovačkih lanaca naći će se proizvodi premium segmenta.

Ulaskom Hrvatske na tržište EU odškrinuta su vrata novim izvoznim prilikama domaćih kompanija koje imaju ambiciju razvoja poslovanja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

To je odlučio iskoristiti i Gavrilović, domaći brend s tradicijom dugom više od 325 godina. Uz izvoz u Sloveniju, Njemačku te isporuke prema Švedskoj i Velikoj Britaniji, kažu iz te kompanije, postavljen je sljedeći veliki cilj – popunjavanja polica u trgovačkim kućama u Austriji.  Još 2015. godine Gavrilović je, dodaju, intenzivirao pregovaračke napore pa je tako prvo ostvarena suradnja s austrijskom Billom u segmentu trajnih salama. 

Ulaskom Hrvatske na tržište EU odškrinuta su vrata novim izvoznim prilikama domaćih kompanija koje imaju ambiciju razvoja poslovanja.

To je odlučio iskoristiti i Gavrilović, domaći brend s tradicijom dugom više od 325 godina. Uz izvoz u Sloveniju, Njemačku te isporuke prema Švedskoj i Velikoj Britaniji, kažu iz te kompanije, postavljen je sljedeći veliki cilj – popunjavanja polica u trgovačkim kućama u Austriji.  Još 2015. godine Gavrilović je, dodaju, intenzivirao pregovaračke napore pa je tako prvo ostvarena suradnja s austrijskom Billom u segmentu trajnih salama. 

Dugogodišnji pregovori
U ovoj godini Gavrilović dogovara i ostvaruje suradnju sa Sparom, a uslijedio je i posao s trgovačkim lancem Metro. Time je zaokružena prva faza prodaje trajne robe u izravnom poslovanju s austrijskim trgovačkim kućama. "Nije bilo nimalo jednostavno. Upornost u dvogodišnjim pregovorima, kvaliteta asortimana i brend koji je u Austriji bio prisutan još daleke 1894. godine, kada je Gavrilović salama odlikovana zlatnom kolajnom za kvalitetu na sajmu u Beču, sve je to kumovalo našem uspjehu. Prirodno, otvoriti pregovore ne bi bilo moguće bez dokazane ozbiljnosti u poslu te čvrstog uvjerenja da smo sposobni nositi se sa svim kompleksnim izazovima zapadnog tržišta", pojasnila je za Poslovni dnevnik Jasmina Marić Cvijetinović, direktorica izvoza Gavrilovića. 

 

Marić Cvijetinović

Nije bilo jednostavno zaključiti pregovore.

Nastavak slijedi 2017. 
Dodaje da je interes austrijskih trgovačkih kuća kulminirao s određenim trajnim proizvodima probranog premium segmenta. "Iako je tek na početku suradnje, realizacija trajne robe probranog premium segmenta trajnih proizvoda s austrijskim trgovačkim kućama u stalnom je porastu. Druga faza, točnije širenje asortimana te stabilizacija poslovanja mogla bi uslijediti već početkom 2017. godine", kažu u Gavriloviću. 

Autor: Marta Duić
12. listopad 2016. u 14:20
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close