Ulaskom Hrvatske na tržište EU odškrinuta su vrata novim izvoznim prilikama domaćih kompanija koje imaju ambiciju razvoja poslovanja.
To je odlučio iskoristiti i Gavrilović, domaći brend s tradicijom dugom više od 325 godina. Uz izvoz u Sloveniju, Njemačku te isporuke prema Švedskoj i Velikoj Britaniji, kažu iz te kompanije, postavljen je sljedeći veliki cilj – popunjavanja polica u trgovačkim kućama u Austriji. Još 2015. godine Gavrilović je, dodaju, intenzivirao pregovaračke napore pa je tako prvo ostvarena suradnja s austrijskom Billom u segmentu trajnih salama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu