Rezultat poslovanja društva Badel 1862 za prvih devet mjeseci 2012. godine je 2,5 puta bolji nego u istom periodu prošle godine, odnosno za 32,8 milijuna kuna, što je najvećim dijelom rezultat izuzetno uspješne turističke sezone, ali i kvalitetnije razrade prodajne strategije, stoji u Badelovom priopćenju.
U izvještaju objavljenom na Zagrebačkoj burzi vidljivo je da je Badel u prvih devet mjeseci smanjio gubitak sa 45,75 milijuna kuna, koliko je iznosio godinu ranije, na 12,95 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu