Atlantic grupa u 2015. je otvorila novu tvornicu energetskih pločica vrijednu 100 milijuna kuna, prodala segment čajeva za 23,8 milijuna kuna i kupila tvrtku Foodland. Paralelno je neto dug smanjila za 249,7 milijuna kuna, a neto dobit na godišnjoj razini povećala 13,6 posto, na gotovo 243 milijuna kuna, primarno rezanjem gubitaka uzrokovanih tečajnim razlikama sa 62,2 na 9,2 milijuna kuna te smanjivanjem troškova kamata 16 posto.
65posto
prihoda donose vlastiti brendovi
To su tek neki od detalja koji ilustriraju poslovanje tvrtke u većinskom vlasništvu Emila Tedeschija tijekom prošle godine, koja je donijela rast prihoda od prodaje cjelovita asortimana od 5,6 posto, na 5,4 milijarde kuna. "Unatoč izazovnim makroekonomskim uvjetima, na većini tržišta u 2015. ostvaren je rast prihoda od prodaje uz poboljšanje neto profitabilnosti, a Atlantic je prema posljednjem istraživanju Euromoneyja proglašen ukupno najbolje vođenom kompanijom u Hrvatskoj te najbolje vođenom kompanijom u sektoru hrane i pića u središnjoj i istočnoj Europi", ističe Tedeschi zadovoljan lanjskim učinkom. Najavljuje da će u 2016. posebnu pozornost kompanija usmjeriti održavanju likvidnosti te upravljanju financijskim obvezama i rizicima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu