Gotovo polovica stanovnika Hrvatske i Srbije u dobi od 25 do 65 godina pozitivno ocjenjuje kvalitetu svog sna, pokazalo je istraživanje koje je za JYSK provela agencija Hendal tijekom siječnja. Ispitanici iz obiju zemalja ističu kako su kvalitetan madrac, nadmadrac i jastuk te oprana i čista posteljina osnovni preduvjeti za osiguravanje dobre kvalitete sna.
„JYSK ima dugogodišnju tradiciju kroz koju svojim kupcima nudi proizvode kojima mogu poboljšati kvalitetu života. Spavanje je itekako važno za kvalitetu cjelokupnog života jer spavajući provedemo trećinu svojeg života, što je prosječno 220 000 sati. Stoga smo u suradnji s Hendalom proveli istraživanje koje će nam omogućiti da kupcima još bolje odgovorimo na njihove potrebe. Osim kvalitetnih proizvoda koje kontinuirano dorađujemo ovisno o potrebama naših kupaca, mi zaista živimo našu 'Customer first' strategiju te neprestano radimo i na edukaciji kako bi unaprijedili kvalitetu života“, pojasnila je Zvjezdana Novak, JYSKova menadžerica za prodaju i marketing.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu