Koji su konkretni benefiti ulaganja u zaposlenike?

Foto: pixsell Foto: pixsell

Ulaganje u obrazovanje i razvoj zaposlenika se višestruko isplati.  

Dugogodišnja nezavisna stručna trenerica i konzultantica u područjima NLP-a, prodaje pregovaranja i socijalnih kompetencija, koja je više od 23 godine radila na izvršnim pozicijama u međunarodnim kompanijma Malaysia Airlines i Tal Aviation Izrael, Snježana Kupres govori o profilu modernih zaposlenika i njihovom utjecaju na konkurentnost tvrtki u kojima rade.

Postoje li neke opće karakteristike modernih zaposlenika? Razlikuju li se od zaposlenika, primjerice, otprije deset godina? 
Današnji zaposlenici imaju drugačija očekivanja. Ne žele da se njima upravlja. Žele biti vođeni. Nije dovoljno da im se kaže  što kako i kada treba napraviti već žele biti uključeni, žele sudjelovati u svim aspektima posla koji rade. 

Prilagođavaju li se naše domaće tvrtke modernim zaposlenicima? Je li to važno?
Da,  neke  naše domaće tvrtke prepoznaju i  usvajaju  načine kako se prilagoditi modernim zaposlenicima. Polako se razvija svijest o zaposleniku kao temeljnoj vrijednosti tvrtke, no još uvijek ne dovoljno.Žele li tvrtke biti uspješne, primjena visoke tehnologije i visoko kvalitetni  proizvodi nisu više dovoljni. Pokretač uspjeha tvrtke je tim koji povezuje povjerenje, zajedničke vrijednosti i fokus na zajedničke ciljeve i rezultate. A tim čine zaposlenici. 

Kakva je veza između edukacije i konkurentnosti?
Edukacije potiču ljude na  nove načine razmišljanja,  inicijativu, proaktivnost ,podižu razinu motivacije čime direktno utječu na pristup radu. Motivirani i educirani zaposlenici svakako su kreativniji i profesionalno predaniji poslu, pa izravno utječu i na kvalitetu rada tvrtke

Neke tvrtke ulaganje u edukaciju zaposlenika smatraju investicijom. Koji su konkretni benefiti za tvrtke koje stalno ulažu u svoje zaposlenike?
Konkretni benefiti su jačanje povjerenja na horizontalnoj i vertikalnoj razini, otvorenost za konstruktivne konflikte, kroz koje dolaze na vidjelo i rješavaju se problemi koji bi inače ostali nezapaženi, veća spremnost zaposlenika na preuzimanje obveza i izvršavanje radnih zadataka, puna odgovornost  rada i ponašanja. Pozitivna posljedica svega navedenog je fokus na rezultate, dakle profitabilnost. 

Važnost ulaganja u svoje zaposlenike prepoznali su i manageri Svpetrvs hotela.

Svpetrvs hoteli na otoku Braču kontinuirano ulažu u kapacitete, ali i u svoje zaposlenike. Najveća su firma na otoku, osim domaćeg stanovništva zapošljavaju i radnike iz ostalih dijelova Hrvatske. Razgovarali smo sa predsjednikom uprave Marijanom Dužićem.

Što za vas znaći izvrsnost usluge u turizmu i kako to postižete?

Izvrsnost usluge znaći prije svega zadovoljan gost koji se vraća, a to je osnova uspješnog poslovanja. To postižemo sa zadovoljnim djelatnicima koje kontinuriano obučavamo.

Zašto je važno ulagati u zaposlenike? Koji su benefiti za tvrtku koja ulaže u svoje zaposlenike i njihovu edukaciju?

Ulagati u zaposlenike znaći ulagati u poslovanje, bez toga nema napretka. Kroz edukaciju stvaramo bolju organizaciju u kojoj je ugodno raditi, gdje ljudi mogu napredovati i vidjeti svoju budućnost. Kada vidite svoju budućnost u poslovanju, onda vaš trud ima smisla, motivirani ste, i svojim radom doprinosite boljitku poslovanja.

 

Pročitajte više:

Jednodnevni seminari u organizaciji Poslovnog dnevika

www.poslovni.hr/seminari/

 

 

 

 

 

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!