Posljednjih godina u Hrvatskoj ne jenjava trend modernog slastičarstva. Klasične i tradicionalne recepture u velikoj su mjeri zamjenili suvremeni oblici i recepti koji nerijetko graniče s pravom umjetnošću. Od dizajna interijera, marketinga i, naravno, same ponude slastica – sve u ovoj branši igra vrlo važnu ulogu. Ogledni primjer za uspješan biznis u modernom slastičarstvu na domaćoj sceni bez sumnje je Martina Bračić, vlasnica lanca slastičarnica znakovitog naziva Torte i to.
Sa čak pet lokacija u Zagrebu i franšizama u Sarajevu, Beogradu i Podgorici ova vrsna slastičarka i poduzetnica ne misli stati. Kratkoročni planovi uključuju širenje na druge hrvatske gradove, ali i ostatak regije. Njezina slastičarna prva je prije desetak godina popularizirala cheesecake, dok je ta famozna njujorša torta od sira na našim prostorima bila gotovo pa nepoznanica. Kolegama koji ulaze u posao sa slasticama savjetuje da dobro razmisle o proizvodima koje će nuditi svojim klijentima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu