GALERIJA: Ana Sasso dobila zamjenu u legendarnoj reklami za Pipi

Autor: Poslovni.hr , 09. listopad 2014. u 15:28
Photo: Ivo Cagalj/PIXSELL

Početkom ožujka Dalmacijavino i NK Hajduk dogovorili su poslovnu suradnju.

Trideset i jednu godinu nakon što je Ana Sasso snimila legendarnu reklamu za Pipi limunadu, osvježavajuće piće od limuna dobilo je novi zaštiti znak, ili bolje reći – zaštitnicu.

Radi se o 21-godišnjoj Mariji Milić koja je danas na splitskim Bačvicama snimila reklamu za novu Pipi limunadu, a radi se o svojevrsnom remakeu reklame koju starije generacije teško mogu zaboraviti.

Inače, početkom ožujka Dalmacijavino, proizvođač Pipija i NK Hajduk dogovorili su poslovnu suradnju po kojoj će Hajduk dobiti 1,25 kuna po svakoj prodanoj boci limunade što je 25 posto od maloprodajne cijene proizvoda.

Komentirajte prvi

New Report

Close