Dizajnerske 'krpice' za pse odskočna daska za svijet

Domaće poduzetnice osvojile naše tržište, kreću preko granice Domaće poduzetnice osvojile naše tržište, kreću preko granice

DAWG SWAG su tople i šarene 'hoodice' za pse, a Qushin proizvodi du jastuci i prostirke koje je moguće dizajnerski uskladiti sa stilom uređenja samog doma.

DAWG SWAG i Qushin, dva su domaća brenda za pse nastala kao odgovor na stanje na tržištu proizvoda za kućne ljubimce. Poduzetnice Viktorija Šebalj i Maja Cvetković koje stoje iza brenda DAWG SWAG i Iva Goluža koja je osmislila Qushin, već su uspješno osvojile domaće kupce, a sad planiraju i proboj na inozemna tržišta.

Kako tvrde Viktorija Šebalj i Maja Cvetković, njihov DAWG SWAG četveronožnim ljubimcima pruža priliku da postanu prave modne zvijezde. "Nakon završetka studiranja na Fakultetu političkih znanosti odlučile smo iskoristiti našu kreativnu prirodu i odvažiti se na nešto što nam je do tada bila potpuna nepoznanica. Kao dvije vlasnice malih psića Moa i Rhodrija, na ideju smo prvenstveno došle zbog nezadovoljstva postojećom ponudom odjeće za pse i odlučile smo napraviti tople, udobne i šarene 'hoodice', koje će naši ljubimci voljeti nositi tijekom hladnih zimskih mjeseci, kada im je potrebna dodatna zaštita od hladnoće", objasnile su nastanak ideje Viktorija Šebalj i Maja Cvetković. 

Dosadilo im uobičajeno
Ističu kako su se prilikom pokretanja brenda za pse odlučile spojiti ljubav prema životinjama sa željom za pokretanje vlastita posla. Sličnu priču ima i ekonomistica Iva Goluža koja je idejna začetnica brenda Qushin - jastuka i prostirki za pse koja je u asortiman uvrstila i dekorativne jastuka za dom u bojama kao i jastuci za četveronožne prijatelje.

 

Goluža

U ovoj godini plan je ulazak na zapadnoeuropsko tržište, ulaganja u ostvarenje ovoga cilja već su u tijeku.

"Qushin je nastao prirodno, iskreno, sa željom da prije svega svom psu Baku stvorim meki i udoban ležaj na koji ću i sama poželjeti leći dok se igramo. Važnim mi se činilo i to što su jastuci u ponudi estetski dosta nezanimljivi ili nekvalitetni. Volim lijepe stvari i jednostavno se ugodnije osjećam kada boravim u lijepo uređenim prostorima, a da bi se to postiglo, dovoljan je i detalj kao primjerice jastuk za psa koji 'podigne' i osvježi prostor.  Upravo iz tog razloga sam u proljetno/ljetno kolekciju ubacila i dekorativne jastuke za dom koji su usklađeni s jastukom za psa. Time zaokružujem cijelu tu jednu dekorativnu priču i spajam proizvod za kućnog ljubimca s proizvodom za ljude", objasnila je ideju Iva Goluža.

Baš kao i poduzetnice koje stoje iza DAWG SWAGA, i Iva Goluža se za ovu poduzetničku priču odlučila jer na tržištu nigdje nije vidjela nešto slično, obično jastuci za psa nema i tu estetsku komponentu. Goluža se pohvalila kako u ovih pola godine koliko brend postoji 700-tinjak pasa uživa u njezinim proizvodima, sve više kupaca se vraća. Osim Qushin jastuka s visokokvalitetnim punjenjem koje ima dodatnu zaštitu od nepromočive mikrofibre, moguće je kupiti i samo navlaku. Qushin asortiman se trenutno šiva u radioni u Zagrebu, a poduzetnica otkriva kako do ljeta planira i pokretanje svoje veće radione.

Inozemna promocija
"Htjela sam da jastuk izgleda tako da kada vam netko dođe u goste ne zna je li to za psa ili i sam može sjesti na to. Svi dosadašnji jastuci za ljubimce izgledaju tako da odmah na prvu znate da je to za psa, ja sam išla obrnutom filozofijom", tvrdi Goluža. "S obzirom na to da smo na samom početku poslovanja prvi indikatori prodaje ukazuju na uspješno plasiranje proizvoda na tržište, što nam je dalo hrabrosti za proširenje ponude. Prodaja DAWG SWAG 'hoodica' je u kontinuiranom porastu, bilo da se radi o našem web shopu ili o dućanima u kojima su naši proizvodi prisutni. Iznimno nas veseli kada nam zadovoljni kupci šalju slike svojih ljubimaca kako uživaju u 'hoodicama'.

Iako smo na samom početku, već smo primijetile stalne kupce, koji nas bodre i podržavaju u svakom našem koraku", kažu Šebalj i Cvetković. Trenutno se prodaja brenda DAWG SWAG odvija preko web shopa www.dawg-swag.com, ali i putem partnerske mreže dućana poput pet shopa Zvjerinjak, Pet Trotinet, Sretne šape, pasje pekarne Hov-Hov, concept stora Malai, gift shopa Market te pet shopa Nemo. Proizvodnju su odlučile pokrenuti u Zagrebu, gdje su okupile tim koji im, kažu, pomaže u realizaciji želja i ideja, a Core Incubator im je svojim mentorstvom pomogao da se lakše snađu. Kako tvrde, prilikom proizvodnje odlučile su da neće raditi kompromis oko kvalitete materijala ili izrade, stoga su svi DAWG SWAG proizvodi vrhunske kvalitete.

 

700pasa

već uživa u Qushin proizvodima

"Većina psića ne voli nositi odjeću za pse, koja im je ipak prijeko potrebna tijekom hladnih zimskih mjeseci. Materijali kojima su izrađeni kaputići ili kabanice su kruti i šuškavi, što psima smeta. Vodeći se činjenicom da je i ljudima ugodnije provoditi vrijeme u udobnoj trenirci, za razliku od jakni ili sakoa, odlučile smo i psima napraviti 'hoodice', koje će istovremeno biti udobne, tople i lijepe. Surađujemo s timom koji nam pomaže u realizaciji naših nacrta i krojeva, kako bi kupcima mogli ponuditi vrhunski proizvod", objasnile su nam Šebalj i Cvetković.

Qushin proizvodi su dostupni na web shopu www.qushin.com te u showroomu na zagrebačkoj Trešnjevci, točnije u Dobojskoj ulici. Kroz web shop moguće je kupiti proizvode u gotovo svim zemljama Europske unije, a tijekom godine Goluža očekuje da će Qushin proizvodi biti dostupni i u nekim ekskluzivnim dućanima za kućne ljubimce diljem Europe. "Budući da poslujem tek šest mjeseci, prezadovoljna sam. Iako smo u 2015. godini radili svega tri mjeseca, uspjeli smo završiti godinu s dobiti i to s poslovanjem isključivo na domaćem tržištu.

U ovoj godini plan je ulazak na zapadnoeuropsko tržište i ulaganja u ostvarenje ovoga cilja već su u tijeku. Iz tog razloga, zaštitila sam vizualni identitet Qushina na području cijele Europske unije, pripremamo se za najveći svjetski sajam pet industrije Interzoo 2016. koji se ove godine održava u Nürnbergu od 26. do 29. svibnja, a u pripremi su i pregovori s velikim europskim lancima. Kao najveće postignuće dosad izdvojila bih narudžbu i isporuka u Los Angeles. Prvi Qushin u Americi, to je zaista bio poseban osjećaj", otkrila nam je Goluža.

Uskoro novi proizvodi
Kao najveće postignuće brenda DAWG SWAG mlade poduzetnice ističu to što su u kratkom periodu uspjele razviti proizvod koji je prepoznat od strane kupaca te koji do tada kao takav nije bio prisutan na našem tržištu. Zbog brojnih upita vlasnika velikih pasmina, rade na proširenju ponude i sortiman DAWG SWAGA šire na ogrlice, oprsnice i vodilice, a uz to rade i na inovativnom dizajnu kabanica.  "Poslovni cilj nam je ekspanzija na inozemna tržišta, upravo smo u dogovorima za ulazak na tržište u Italiji. Naime kontaktirali su nas, zainteresirani su i žele preuzeti zastupništvo našeg brenda na inozemnim tržištima", pohvalile su se Šebalj i Cvetković.

Komentari (1)
  • DoNotReply
    DoNotReply 9:20 19.4.2016.

    A imaju li kockice na sebi?

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!