Osobni brending nije važan kako biste dobili dobar posao, nego njime treba aktivno upravljati tijekom cijele svoje karijere, kaže Ivana Zvrko, direktorica tvrtke ADIZ za poslovne edukacije i projekte koja za Poslovni dnevnik govori o osobnom brendingu, njegovoj važnosti u karijeri te otkriva jesmo li konkurentni svojim znanjima i vještinama na EU tržištu.
Možete li povući paralelu između prepoznatljivosti brenda koja omogućuje da se razlikujete od konkurencije i brendiranja samog sebe, odnosno ulaganja i truda pojedinca koji ga dovodi do uspješne karijere? Gdje je poveznica?
Što je vaš brend prepoznatljiviji, to su veće vaše šanse da se razlikujete od konkurencije. U širem kontekstu uloga brenda je važan marketinški alat kojim poduzeća nastoje biti prepoznatljiva u odnosu na konkurenciju. U užem smislu ova tema je važna na tržištu rada, tamo gdje se susreću ponuda i potražnja. To vrijedi kako za posloprimce, tako i za poslodavce. Posloprimci, osobito mladi koji tek ulaze na tržište rada, moraju puno vremena ulagati u svoj brend, budući da još nemaju relevantno radno iskustvo. Treba se istaknuti u moru drugih kandidata, kako bi osobe koje čitaju njihove životopise prepoznale njihove potencijale. Što se poslodavaca tiče, oni žele privući što bolje kandidate za posao, izabrati najbolje i zadržati ih, jer ljudi i njihovo znanje najvrednija su imovina svakog poduzeća.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu